تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):بار الها... باطل را از درون ما محو نما و حق را در باطن ما جاى ده. زيرا كه ترديدها...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798780339




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بودجه اندک نگذاشت جشنواره فیلم کوتاه نهال بین‌المللی شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در نشستی رسانه‌ای مطرح شد
بودجه اندک نگذاشت جشنواره فیلم کوتاه نهال بین‌المللی شود

جشنواره فیلم کوتاه نهال


شناسهٔ خبر: 2585673 - سه‌شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۱
هنر > سینمای ایران

دبیر دوازدهمین جشنواره فیلم کوتاه دانشجویی نهال تأکید کرد که بودجه اندک جشنواره اجازه فعالیت بیشتر و بین‌المللی را به آنها نداده اما به حمایت مسئولان امیدوار هستند. به گزارش خبرگزاری مهر، شاهین دانشفر در نشست اعلام جزئیات جشنواره فیلم کوتاه دانشجویی نهال گفت: چهارم خرداد و در مراسم افتتاحیه جشنواره که در ایوان شمس برگزار خواهد شد، بزرگداشت مرحوم علی حاتمی را خواهیم داشت. البته دوست داشتیم در این مراسم علاوه بر لیلا حاتمی در خدمت همسر مرحوم حاتمی هم باشیم که متاسفانه در زمان برگزاری جشنواره او در خارج از کشور است.دبیر دوازدهمین جشنواره فیلم کوتاه دانشجویی نهال با اشاره به اینکه اختتامیه جشنواره نیز روز ۱۱ خردادماه و در ایوان شمس خواهد بود، ادامه داد: امسال علاوه بر تهران همزمان در ۴ استان و در دانشگاه‌های شیراز، گیلان، کرمان و قزوین نیز فیلم‌ها نمایش داده خواهد شد.دانشفر اظهار کرد: در تهران سالن فارابی دانشکده هنر به عنوان کاخ جشنواره انتخاب شده است و همچنین فیلم‌ها در خانه سینما و خانه هنرمندان نیز به نمایش درخواهد آمد.

وی با بیان اینکه بعد از اعلام فراخوان ۴۲۰ فیلم و ۷۰ پوستر به دبیرخانه جشنواره رسیده است، افزود: از بین فیلم‌ها ۱۳ اثر در بخش مسابقه داستانی، ۶ فیلم در بخش تجربی، ۷ اثر در بخش انیمیشن و ۷ اثر در بخش مستند به مرحله نهایی راه پیدا کرده‌اند. همچنین ۴۱ فیلم نیز در بخش خارج از مسابقه به نمایش در خواهد آمد.

دبیر دوازدهمین جشنواره فیلم کوتاه دانشجویی نهال جشنواره نهال را محلی برای دیدن و شنیده شدن آثار دانشجویان عنوان و بیان کرد: بودجه اندک جشنواره اجازه فعالیت بیشتر و بین المللی را به ما نداد اما امیدواریم با حمایت‌های بیشتر و بهتری که از تنها جشنواره دانشجویی در کشور می‌شود بتوانیم تاثیرگذارتر عمل کنیم.

دانشفر با اشاره به اینکه درخواست‌های حضور فیلم‌های کوتاه دانشگاهی در خارج از کشور را داشته‌ایم، ابراز امیدواری کرد جشنواره نهال ۱۳ به صورت بین المللی برگزار شود.

در ادامه این نشست امین مختاری مدیر روابط عمومی جشنواره نیز به برگزاری کارگاه‌های آموزشی همزمان با برگزاری جشنواره اشاره کرد و گفت: فرهاد توحیدی بخش فیلمنامه نویسی را در روز ۵ خردادماه، احمد الستی بخش فیلم تجربی را روز ۶ خردادماه در ۲ جلسه صبح و عصر، محمد آلادپوش بخش شناخت لنزها را در روز ۷ خردادماه و از ساعت ۱۴ تا ۱۷ برگزار خواهند کرد.

وی ادامه داد: همچنین امیر اثباتی تدریس بخش طراحی صحنه را روز ۸ خردادماه، شهرام مکری بخش روش‌های شخصی فیلمسازی را ۹ خردادماه و مهرداد اسکویی بخش روش‌های شخصی فیلمسازی را روز ۱۰ خردادماه از ساعت ۱۴ تا ۱۷ تدریس خواهند کرد. کارگاه‌های مهرداد اسکویی و شهرام مکری با همکاری انجمن سینمای جوانان برگزار می‌شود. 

در پایان این نشست از پوستر دوازدهمین جشنواره فیلم کوتاه دانشجویی نهال رونمایی شد. دوازدهمین جشنواره فیلم کوتاه دانشجویی نهال از ۴ تا ۱۱ خردادماه امسال برگزار می‌شود.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 175]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن