تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تلخى حق را تحمل كن، و مبادا كه فريب شيرينى باطل را بخورى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804526443




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چهارمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت فردا گشایش می یابد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: چهارمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت فردا گشایش می یابد تهران-ایرنا-چهارمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با رویکرد پیشرفت ایران، گذشته، حال و آینده صبح فردا چهارشنبه همراه با رونمایی از 40 تک نگاشت جدید از این الگو در مرکز همایش های کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران گشایش می یابد.


به گزارش ایرنا، چهارمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با هدف بهره­ گیری از ظرفیت علمی کشور برای پاسخگویی به برخی پرسش­های بنیادین در حوزه پیشرفت اسلامی ایرانی و کمک به تکمیل بخشی از مدل مفهومی الگوی پیشرفت و رصد فعالیت ­های علمی در موضوع کنفرانس و دستیابی به آخرین یافته­ های پژوهشی ترتیب یافته است.
موج­ آفرینی و جریان­ سازی فکری در حوزه مباحث پیشرفت و ایجاد بستری مناسب برای پژوهشگران این عرصه جهت ارائه نظرات در محیطی عالمانه و نقد و پالایش آنها، فرصت­ سازی برای پژوهشگران جوان به منظور آشنایی با مسائل و موضوعات اساسی حوزه پیشرفت و ارائه گزارش از فعالیت­ های جاری مرکز به جامعه علمی کشور و همفکری برای گام­ های آتی از دیگر اهداف برگزاری این نشست است.
دبیرخانه چهارمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، حدود 600 مقاله دریافت کرده که این تعداد نسبت به سال گذشته رشد دو برابری نشان می دهد.
هیات داوران تعداد 350 مقاله برتر که در سه محور اصلی کنفرانس شامل کند و کاو در فراز و فرود تحولات تاریخی ایران، قابلیت ها و سرمایه ­های ماندگار ملی و ارزیابی وضع موجود و آینده پژوهی و فرجام شناسی تهیه و تدوین شده اند را برگزیده است که در دو روز برگزاری کنفرانس ارائه خواهند شد.
در مراسم افتتاحیه چهارمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و هفتمین کنگره پیشگامان پیشرفت که با حضور 200 نفر از شخصیت های علمی، متخصصان و صاحبنظران برگزار می شود علاوه بر سخنرانی رییس شورای عالی و رییس مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، ارائه گزارش دوره چهارساله اخیر مرکز و سخنرانی دکتر مهدی گلشنی استاد ممتاز دانشگاه صنعتی شریف، از 40 تک نگاشت جدید الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت رونمایی خواهد شد.
در نوبت صبح روز چهارشنبه سه نشست همزمان با موضوعات فراز و فرود تحولات تاریخی ایران، قابلیت ها و ظرفیت های فکری - فرهنگی و پیشرفت ایران و پدیده های نوظهور و گفتمان انقلاب اسلامی ایران برگزار می شود.
فرصت ها و چالش های کلان پیش روی الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، قابلیت ها و ظرفیت های اقتصادی و پیشرفت ایران، تاریخ و تمدن اسلام و ایران و ظرفیت های دینی - فرهنگی در مسیر پیشرفت ایران، فرصت ها و موانع پیشرفت سیاسی ایران، قابلیت ها و ظرفیت های علمی و فناوری ایران، آینده پژوهی در حوزه تحولات ایران و جهان و عوامل و مولفه های تاثیرگذار در الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت نیز عناوین هشت نشست تخصصی است که در نوبت بعد از ظهر چهارشنبه برپا می شود.
برنامه های دومین روز چهارمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با برگزاری شش نشست تخصصی با موضوعات هویت تاریخی و تحولات اجتماعی ایران، قابلیت ها و ظرفیت های اجتماعی و پیشرفت ایران، فرصت ها و موانع پیشرفت اقتصادی ایران، هویت های مکانی - سرزمینی و پیشرفت ایران، قابلیت ها و ظرفیت های دینی - فرهنگی و پیشرفت ایران و قابلیت ها و ظرفیت های اخلاقی - اجتماعی و پیشرفت ایران ادامه خواهد یافت.
تعداد 213 مقاله نیز به صورت پوستر در دو روز برگزاری کنفرانس ارائه خواهد شد.
علمی**1055**1440



29/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن