تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دوست ندارم كه در كودكى از دنيا مى رفتم و وارد بهشت مى شدم و بزرگ نمى شدم تا پروردگارم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798928795




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آقابیگ: آمدن مشحون توهین به فهم جامعه بسکتبال بود/ نسل طلایی جدیدی شناسایی می کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: انتخابات خوبی برای بسکتبال حاکم نمی شود
آقابیگ: آمدن مشحون توهین به فهم جامعه بسکتبال بود/ نسل طلایی جدیدی شناسایی می کنیم
کاندیدای انتخابات ریاست فدراسیون بسکتبال اعتقاد دارد با توجه به حاکم بودن برخی خط و خطوط، انتخابات خوبی برای ریاست فدراسیون بسکتبال در پیش نخواهد بود.


به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ رقابت کاندیداهای انتخابات ریاست فدراسیون بسکتبال از هفته جاری به صورت جدی تری آغاز شده است. تا به حال انصراف خوش خبر و معینی دو نفر از 16 نامزد ریاست فدراسیون قطعی شده است و مهران سررشته نیز قصد کناره گیری به نفع مشحون را دارد.

طی روزهای گذشته امیر ایلیاوی، رامین طباطبایی و سعید بلبل آبادی برنامه های خود را به صورت رسمی اعلام کردند. حسن میرزا آقابیگ یکی دیگر از کاندیداها است که در گفتگو با خبرنگار ما از حضور قطعی در انتخابات خبر داد.

وی گفت: اعتقاد دارم با توجه به حاکم بودن برخی خط و خطوط، انتخابات خوبی برای بسکتبال برگزار نمی شود. حضور محمود مشحون در انتخابات، توهینی به فهم خانواده بسکتبال است. اینکه می گویند مدیری در بسکتبال نداریم، پس کاندیداهایی که ثبت نام کرده اند در کجای قرار دارند؟ ببیینید چه تعداد بسکتبالیست سابق در فدراسیون های دیگر فعالیت می کنند، این افراد کجای بسکتبال هستند و به چه دلیل رفته اند؟ فکر می کنم اگر همدلی و نفاق در بسکتبال باشد در نهایت موفقیت هم حاصل می شود.

آقابیگ اولین برنامه خود را مانند تمام کاندیداهای دیگر، رسیدگی به وضعیت تیم ملی بزرگسالان برای گرفتن سهمیه المپیک  2016عنوان کرد. 

وی در مورد برنامه های دیگر خود توضیح داد: قصد داریم سازمان لیگ را به شکل جدیدی ایجاد کنیم. همچنین برای شرکت تمام استان ها در لیگ به سطحبندی 31 استان در 3 سطح قهرمانی می پردازیم که استان ها در هر سطح به رده بالاتر صعود کنند. به این ترتیب در لیگ ملی تمام استان ها باید شرکت داشته باشند و قهرمانان نهایی در لیگ حرفه ای حضور پیدا کنند. 

خودکفایی هیات ها، میزبانی مسابقات ملی و نسل طلایی

آقابیگ در برشماری ادامه برنامه های خود گفت: قصد داریم به وضعیت هیات های استانی نیز سر و سامان دهیم و نسبت به همگانی کردن بسکتبال در کشور اقدام کنیم. خودکفایی هیات های استانی از محل درآمد فدراسیون یکی از برنامه های ما برای هیات ها است. تا به حال بودجه قابل توجهی به هیات ها اختصاص داده نشده است اما از محل قرارداد بازیکنان لیگ باید درصدی به استان ها اختصاص می یافت که این درصد را به آنها نداده اند. حق شرکت در لیگ هم بخش دیگری از درآمدهایی است که قصد داریم در اختیار هیات های استانی قرار دهیم.

وی همچنین با اشاره به اینکه "دنبال میزبانی بازی های تیم ملی در کشور خودمان هستیم، چیزی که در 13 سال گذشته نداشته ایم." ادامه داد: باید روی شناسایی نسل طلایی دیگری نیز کار شود چون نسل طلایی فعلی در سال های آخر کار بازی خود هستند و باید نسل جدیدی معرفی شود. راه اندازی لیگ نوجوانان و جوانان یکی از برنامه های ما در همین زمینه است. جذب بهترین مربیان خارجی برای تمام رده های ملی و به کارگیری بهینه مربیان ایرانی نیز یکی از اقدامات مهم مورد نظر ما است.

بسکتبال بدون مشکل مالی، داغی انتخابات با حضور مشحون

آقابیگ در پاسخ به اینکه نیاز مالی برنامه های مورد نظر وی چگونه تامین می شود، تاکید کرد: هیچ مشکل مالی در بسکتبال نیست. تنها نیاز به همدلی، همبستگی و تفکر در این ورزش است.

کاندیدای ریاست فدراسیون بسکتبال در مورد محمود مشحون یکی از اصلی ترین قبای انتخاباتی وی گفت: مشحون زحمات زیادی برای بسکتبال کشید که دست او درد نکند اما آمدنش به انتخابات بحث ها و شبهاتی را مطرح کرد که وزارت ورزش پشت او قرار دارد. در این میان امیدوار به فهم روسای هیات ها و جامعه بسکتبال هستیم. آنها به این درک رسیده اند که فرد اصلح را انتخاب کنند. حضور مشحون تنها انتخابات را داغ می کند اما این درست نیست که بگوییم او از حالا انتخاب شده است چون بعید به نظر می رسد این اتفاق رخ دهد.

صلاح باشد، کنار می روم

آقابیگ در پاسخ به سوال مشترک با ایلیاوی در مورد جمع بندی نظرات برای معرفی یک کاندیدای قوی در مقابل محمود مشحون تاکید کرد: اگر برای بهبود ساختار و تغییر ساختار مدیریتی بسکتبال لازم به اجماع در بین کاندیداها باشد، امکان این کار وجود دارد. در حال حاضر من با هیچ کاندیدایی هماهنگ نکرده ام که به نفع کسی کنار بروم اما  چون دلم برای ورزش بسکتبال می سوزد و سال ها روی ساختار مدیریت ایراد می گذارم، خودم در صورت صلاحدید کنار می روم یا دیگری این کار را انجام می دهد. این موضوع هم به درک کاندیداها باز می گردد که به نفع بسکتبال کار شود.

انتهای پیام/




اخبار مرتبط

ایلیاوی: فقط 7 استان در بسکتبال فعالند/ 9 سال از مشحون کوچکترم
انصراف یک کاندیدا از انتخابات ریاست فدراسیون بسکتبال
طباطبایی: 8 راهبرد برنامه هایم را به هیات ها فرستادم/ یک تیم اقتصادی قوی وارد بسکتبال می کنم




۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن