تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821207872




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نظارت سوري مهندسان ناظر بر ساختمان ها/ پيگيري اتفاقات ميدان سپاه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۰:۵۰ق.ظ)
نظارت سوري مهندسان ناظر بر ساختمان ها/ پيگيري اتفاقات ميدان سپاه موج - رئيس کميسيون معماري و شهرسازي شوراي اسلامي شهر تهران گفت: برخي مهندسان ناظر نظارت سوري بر ساخت و سازهاي ساختمان ها دارند و نياز است پيگيري ها بر عملکرد اين عده به صورت مستمر و دائمي صورت گيرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، محمد سالاري در يکصد و پنجاه و چهارمين جلسه علني از چهارمين دوره شوراي اسلامي شهرتهران با بيان اين مطلب تصريح کرد: امروز شاهد سيل تخلفات ساختماني و اشکال آنها به کميسيون ماده 100 هستيم که يکي از اصلي ترين دلايل اين اتفاق اجرا نشدن صحيح وظايف توسط مهندسان ناظر و مهندسان مجري است.
وي افزود: در کنار نظارت هاي سازمان مهندسي شهرداري نيز بايد از طريق نيروهاي خود بر حوزه شهربان نظارت هاي جدي تري در ساخت و سازهاي صورت گرفته در شهر داشته باشد.
رئيس کميسيون معماري و شهرسازي شوراي اسلامي شهرتهران با اشاره به آراء صادر شده در کميسيون ماده 100 در ارتباط با ساخت و سازهاي غيرمجاز خاطر نشان کرد: متاسفانه کمتر از يک درصد آراء صادر شده در رابطه با تخلف هاي ساختمان ها است که قلع و قمع کامل منتهي مي شود و همين موضوع سبب شده است افراد به راحتي تخلف کنند.
سالاري ادامه داد: بايد مجريان ذيصلاح براي کليه متراژهاي ساخت و ساز انتخاب شوند و نبايد به گونه اي باشد که تنها از شهروندان هزينه هايي دريافت شده اما نظارت ها به درستي صورت نگيرد.
رئيس کميسيون معماري و شهرسازي شوراي اسلامي شهرتهران در خصوص تخلف هاي صورت گرفته شده در ميدان سپاه و برخي ساخت و سازها در اين منطقه اذعان کرد: اکنون شاهد هستيم که در ميدان سپاه و محدوده عشرت آباد کوهي از آهن آلات انباشته شده اند اما اين که چرا کسي نسبت به اين موضوع اظهارنظر نمي کند جاي سوال دارد.
وي تاکيد کرد: براي صيانت از فرماندهان سپاه و اقدامات آنها در اين ميدان لازم است مسئولان شهرداري هر چه سريعتر در اين ارتباط پاسخگو شوند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن