تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که از چیزی طرفداری مصرّانه و نابجا کند یا اینکه از جانب دیگران به نفع او طرفداری ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805074504




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پلیس آمریکا از داشتن تجهیزات نظامی منع شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: پلیس آمریکا از داشتن تجهیزات نظامی منع شد تهران-ایرنا-" باراک اوباما" رییس جمهوری آمریکا، پلیس این کشور را از داشتن تجهیزات نظامی سنگین همچون تانک و دیگر تسلیحات و ادوات ارتشی منع کرد.


شبکه خبری روسی "راشاتودی" روز سه شنبه گزارش داد، بنابر قانون جدیدی که اوباما روز گذشته (دوشنبه) تصویب کرد نیروهای پلیس از داشتن تجهیزاتی همچون خودروهای زرهی سنگین، بالگرد، سلاح های سنگین، سرنیزه، نارنجک انداز و یوینفورم های استتاری منع می شوند.
در گزارش گروه های کاری تجهیزات نیروهای پلیس آمریکا که روز گذشته (دوشنبه) انتشار یافت، آمده است: (نیروهای) پلیس مجاز به دسترسی به یونیفورم هایی نیستند که وضع ظاهری آنها، افراد جامعه را بی اعتماد می کند، چرا که این نیروها قرار است در حمایت از غیرنظامیان عمل کنند.
این گروه های کاری در پی وقایع سال گذشته میلادی و کشته شدن "مایکل براون" جوان سیاه پوست به دست پلیس سفید پوست آمریکا در شهر "فرگوسن" آمریکا ایجاد شد.
در آنزمان نیروهای پلیس محلی برای مقابله با معترضان خشمگین شهر فرگوسن از نیروهای یونیفورم پوش و تجهیزات سنگین نظامی استفاده کردند.
راشاتودی گزارش داد، تجهیز نیروهای پلیس محلی به تسلیحات سنگین نظامی در پی حادثه یازده سپتامبر و تحت عنوان "جنگ علیه ترور" از سوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) و با کمک مالی وزارت امنیت داخلی این کشور صورت گرفت.
در لوای این برنامه، ادارات محلی پلیس آمریکا حتی قادر به داشتن تانک می بودند و بسیاری از کهنه سربازان به استخدام نیروهای پلیس در آمدند.
جامعه آمریکا در سال های گذشته بویژه پس از وقایع یازده سپتامبر در ارتباط با رفتارهای خشونت آمیز توام با نژادپرستانه نیروهای پلیس، پرتنش است.
در سال جاری میلادی رسانه های غربی بویژه سی.ان.ان بارها مبادرت به پخش تصاویری از رفتارهای خشونت آمیز نیروهای پلیس آمریکا کردند که اکثر آنها منجر به مرگ شده است.
" سلاگر مایکل" افسر پلیس سفید پوست 33 ساله آمریکا در نوزدهم فروردین ماه امسال، "والتر اسکات" شهروند سیاهپوست آمریکایی را در "چارلستون شمالی" واقع در ایالت کارولینای جنوبی هشت بار از پشت سر با شلیک گلوله هدف قرار داد و به قتل رساند.
تازه ترین رفتار خشونت بار پلیس آمریکا مربوط به بالتیمور بود؛ "فردی گری" سیاه پوست 25 ساله آمریکایی در نوزدهم آوریل (30فروردین) در بازداشت نیروهای پلیس بالتیمور به دلیل جراحات وارده جان سپرد.
این اقدام پلیس ، شهر بالتیمور را برای ده ها روز در التهاب، آشوب و آتش سوزی فرو برد.
سی.ان.ان در یازدهم اردیبهشت ماه گذشته گزارش داد: "اف.بی.آی" پلیس فدرال آمریکا برآورد کرده بین سال های 2003 تا 2009 میلادی پلیس این کشور 98 میلیون نفر را بازداشت کرده که پنج هزار مورد به قتل افراد بازداشت شده منجر شده است.
این شبکه تلویزیونی دراین گزارش عنوان کرد، پلیس مدعی است تمامی این بازداشت ها و اقدام ها به جهت برقراری نظم و امنیت صورت گرفته است.
اروپام **1302**1561** 1701



29/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن