تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821183222




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آدم‌ربايان يك ميليارد توماني به ميز محاكمه رسيدند


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: آدم‌ربايان يك ميليارد توماني به ميز محاكمه رسيدند
عضو سابق تيم ملي پاورليفتينگ كه متهم است با همدستي پنج نفر ديگر پسر نمايشگاه‌دار خودرو را براي اخاذي يك‌ميليارد توماني به گروگان گرفته بودند به زودي محاكمه مي‌شوند.
عضو سابق تيم ملي پاورليفتينگ كه متهم است با همدستي پنج نفر ديگر پسر نمايشگاه‌دار خودرو را براي اخاذي يك‌ميليارد توماني به گروگان گرفته بودند به زودي محاكمه مي‌شوند.
به گزارش خبرنگار ما، اول آذرماه سال گذشته مردي به اداره پليس رفت و از ربودن پسر 23 ساله‌اش از سوي چند مرد آدم‌ربا شكايت كرد.
شاكي در توضيح ماجرا گفت: من صاحب يك نمايشگاه خودرو هستم. امروز مردي با تلفن همراهم تماس گرفت و گفت كه پسرم را در راه خانه ربوده‌اند. آدم‌ربايان براي آزادي پسرم درخواست يك ميليارد تومان و تهديد كردند چنانچه به پليس خبر بدهم پسرم را مي‌كشند.
پس از اين، پرونده به دستور قاضي سعيد احمدبيگي، بازپرس ويژه قتل از دادسراي جنايي در اختيار تيمي از كارآگاهان مبارزه با آدم‌ربايي پليس آگاهي قرار گرفت. در حالي كه تحقيقات درباره اين حادثه ادامه داشت، آدم‌ربايان پسر ربوده شده را دو روز بعد از حادثه در يكي از خيابان‌هاي شمال شهر رها كردند. پس از اين، كارآگاهان جست‌وجو براي آدم‌ربايان را ادامه دادند. بررسي‌هاي پليسي نشان داد در اين حادثه شش نفر دست داشته‌اند و يكي از آدم‌ربايان عضو سابق تيم ملي پاورليفتينگ است.
سرانجام 22 دي ماه مأموران پليس شش متهم را كه در جريان آدم ربايي دست داشتند، شناسايي و بازداشت كردند.
متهمان در اعتراف‌هاي ضد و نقيض مدعي شدند از شاكي طلب داشتند اما در اعترافات بعدي گفتند ما خانواده گروگان را مي‌شناختيم و خبر داشتيم كه وضع مالي خوبي دارند به همين خاطر وسوسه شديم و دست به آدم‌ربايي زديم و درخواست يك ميليارد تومان پول كرديم.  قاضي‌ بعد از تحقيقات تكميلي قرار مجرميت متهمان - ‌وحيد 42 ساله، شهروز 26 ساله، بهروز 43 ساله، مراد 20 ساله، شاهرخ 34 ساله و بهمن 33 ساله- را به اتهام مشاركت در آدم‌ربايي، مشاركت در ضرب و جرح و مشاركت در سرقت‌يك‌ ميليارد تومان پول از شاكي صادر كرد.
بنابراين متهمان به زودي در دادگاه پاي ميز محاكمه حاضر مي‌شوند.



منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن