تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر نمازگزار بداند تا چه حد مشمول رحمت الهى است هرگز سر خود را از سجده بر نخواهد داشت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802974780




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسکن مهر همدان با کمبود فضای آموزشی روبرو است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مسکن مهر همدان با کمبود فضای آموزشی روبرو است همدان- ایرنا- مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان گفت: مسکن مهر این استان با کمبود فضای آموزشی روبرو است.


به گزارش روابط عمومی نوسازی مدارس استان همدان فرزاد تیموری شامگاه دوشنبه در آیین رونمایی از پوستر هفدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان همدان افزود: کمبود فضای آموزشی در مسکن مهر یکی از مشکلات اصلی استان است و در مناطقی که مسکن مهر احداث شده همگی دارای مشکل فضای آموزشی هستند.
وی با بیان اینکه بحران کمبود مدرسه در مسکن مهر استان وجود دارد گفت: اولویت احداث مدارس در مناطق محروم است و بیشترین اعتبارات ملی و استانی مدرسه سازی به مناطق محروم اختصاص می یابد.
* 112 کلاس درس در استان همدان در کانکس برگزار می شود
مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان خاطرنشان کرد: به دلیل مهاجرت های صورت گرفته، حاشیه شهر با ازدحام جمعیتی مواجه شده و بسیاری از این نقاط با مشکل کمبود فضای آموزشی روبرو است به طوری که 112 کلاس درس در این استان در کانکس برگزار می شود.
تیموری با اشاره به اینکه روند مشارکت خیرین در مدرسه سازی روندی صعودی است گفت: هماهنگی خوبی بین آموزش و پرورش و نوسازی مدارس وجود دارد و احداث مدرسه با آمار سنجی و نیاز سنجی در مناطق مختلف استان انجام می شود.
وی اظهار کرد: اولویت احداث مدرسه در مناطق محروم استان بوده به طوری که خیرین به سمت احداث مدرسه در کنار مسکن مهر و مناطقی که نیاز به فضای آموزشی است هدایت می شوند.
تیموری با بیان اینکه تا پایان سال گذشته 700 میلیارد ریال از طرف خیرین در زمینه مدرسه سازی
و تجهیز مدارس استان همدان محقق شده است گفت: 616 خیر مدرسه ساز در استان همدان وجود دارد که از این تعداد 147 نفر فقط در مدرسه سازی مشارکت دارند و دو هزار و 500 نفر از فرهنگیان استان نیز ماهانه مبلغی از حقوق خود رابرای تجهیز مدارس تعهد داده اند.
وی با اشاره به اینکه رویکرد و شعار هفدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان همدان "برقراری عدالت آموزشی به همت خیرین مدرسه ساز" است افزود: جشنواره خیرین مدرسه ساز همه ساله در استان همدان برگزار می شود که امسال نیز هفدهمین جشنواره در 31 اردیبهشت با حضور مسوولان و خیرین استانی برگزار می شود.
تیموری تعهدات شانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان همدان را 200 میلیارد ریال دانست و یادآور شد: تعهدات خیرین استان همدان در جشنواره خیرین مدرسه ساز تعیین خواهد شد به طوری که در جشنواره شانزدهم خیرین مدرسه ساز 70 میلیارد ریال تحقق یافته وامسال نیز پیش بینی می شود تعهدات مدرسه سازی خیرین استان به بیش از 200 میلیارد ریال برسد.
* 21 مدرسه توسط بنیاد برکت در استان همدان احداث می شود
مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان در ادامه خاطرنشان کرد: بنیاد برکت به عنوان یکی از بزرگترین خیرین مدرسه ساز تا سال 92 احداث 6 مدرسه در استان را تعهد کرده بود که عملیات اجرایی تعدادی از آن آغاز شده و 15 مدرسه جدید نیز تعهد کرده است که در مجموع ساخت21 مدرسه در استان همدان تعهد دارد.
وی ادامه داد: همچنین احداث هفت مسجد توسط بنیاد برکت در استان همدان تعهد شده به طوری که تامین اعتبار این طرح ها توسط بنیاد برکت و اجرا و نظارت بر احداث توسط نوسازی مدارس انجام خواهد شد.
از سال 77 تا پایان سال گذشته 197 طرح مدرسه سازی در قالب یک هزار و 117 کلاس درس با زیربنای 121 هزار مترمربع توسط خیرین مدرسه ساز استان همدان ساخته شده است.
استان همدان با 283 هزار دانش آموز حدود سه هزار و 500 مدرسه دارد.
2087/6993



29/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن