تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819457739




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فهم قرآن و دین بدون شناخت سنت پیامبر(ص) ممکن نیست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان: فهم قرآن و دین بدون شناخت سنت پیامبر(ص) ممکن نیست بندرعباس- ایرنا - مدیر کل تبلیغات اسلامی هرمزگان با بیان اینکه سنت پیامبر اکرم (ص) در اسلام از جایگاه بزرگی برخوردار است ، گفت: فهم قرآن و دین بدون شناخت سنت پیامبر(ص) ممکن نیست.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام شکرالله زندوی دوشنبه افزود: پیامبر اکرم (ص) بهترین و والاترین فرزند آدم است و خداوند در قران فرمودند اگر تو نبودی عالم را خلق نمی کردم ، از این رو کامل ترین انسان ها در عالم هستی، نبی مکرم اسلام است.
وی با اشاره به ویژگی های پیامبر(ص)، عبد خدا و دارا بودن سعه صدر را از ویژگی های بارز آن حضرت نام برد و ابراز داشت: حضرت محمد(ص) قبل و بعد از بعثت ، بنده مخلص خدا بود و با سعه صدری که خداوند به وی عطا کرده بود توانست بر جهل و نادانی مردم زمان خود تسلط یابد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان اظهارداشت: جهل و نادانی و نداشتن بصیرت در زمینه های مختلف از جمله شناخت دشمن از دیگر عواملی است که موجب وقوع حوادث ناگوار و کشتار میان مسلمانان شده است.
زندوی ادامه داد: یکی از عوامل تخریبی در میان ملت اسلامی جهل و نادانی برخی از مسلمانان بوده که این امر ضربه های جبران ناپذیری بر پیکره امت اسلامی وارد کرده اند.
وی در تشریح رخدادهای کشورهای مسلمان بیان داشت: نقشه استعماری دشمن اختلاف برانگیز و حکومت کن است، دشمنان می دانند اگر امت اسلامی به وحدت برسند جایی برای سلطه و غارتگری آنها نمی ماند.
این مسوول اضافه کرد: بیش از یک میلیارد مسلمان با داشتن امکانات غنی و استعدادهای درخشان و فراوان می توانند به عنوان یک قدرت جهانی در نقشه سیاسی جهان حضور داشته باشند و تنها عاملی که می تواند آنان را از این اقتدار بازدارد اختلاف و تفرقه است.
زندوی در ادامه به راه های ایجاد وحدت میان مسلمانان اشاره و تصریح کرد: برای رسیدن به وحدت در مرحله نخست باید قبول کنیم یک سری اختلاف سلیقه و نظر در میان امت اسلامی وجود دارد از این رو دو طرف باید دایره تحمل خود را برای همگرایی بالا ببرند زیرا اگر این تحمل و درک متقابل وجود نداشته باشد ، هیچگاه اتحاد صورت نخواهد گرفت.
وی بیان داشت: سنت پیامبر(ص) در اسلام از جایگاه بزرگی برخوردار است و فهم قرآن و دین بدون فهم و شناخت سنت، ممکن نیست. ک/3
7195/6048



28/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن