تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگین ترین چیزی که روز قیامت در ترازوی اعمال قرار داده می شود صلوات بر محمد و اهل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820797992




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخواست مونته نگرو برای میزبانی هفته فیلم ایران


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دو خبر از سینما؛ درخواست مونته نگرو برای میزبانی هفته فیلم ایران تهران - ایرنا - درخواست وزیر فرهنگ کشور مونته نگرو برای میزبانی هفته فیلم ایران در این کشور و پیام تبریک دبیر سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر به رضا میرکریمی برای مدیرعاملی خانه سینما از جمله اخبار امروز سینما هستند.


به گزارش روز یکشنبه گروه فرهنگی ایرنا، وزیر فرهنگ کشور مونته نگرو در دیدار با محمود شالویی رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کشورهای صربستان و مونته نگرو بر تقویت مناسبات فرهنگی دو جانبه تاکید کرد و گفت :کشورش مایل به برگزاری هفته فیلم ایران است .
بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی و ارتباطات اسلامی، پاوله گورانویچ در این دیدار گفت: کشور مونته نگرو آماده میزبانی از هفته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران است و برای این منظور افزون بر پایتخت (پودگوریتسا)، شهرهای دیگر خصوصا ستینییه که به عنوان منطقه ای فرهنگی و تاریخی محسوب می شود و حتی به همین دلیل وزارت فرهنگ این کشور هم در همین محل واقع است می تواند پذیرای برنامه های متنوع و متعدد فرهنگی و هنری باشد.
وزیر فرهنگ مونته نگرو ضمن تحسین صنعت سینمایی ایران و نقش برجسته آن در هنر هفتم جهان، برگزاری هفته فیلم کشورمان طی آینده نزدیک در شهرهای مختلف مونته نگرو را خواستار شد.
رایزن فرهنگی کشورمان نیز ضمن تشریح ویژگی های فرهنگی و توانمندی های هنری در جمهوری اسلامی ایران گفت: امکان همکاری صمیمانه و فعالانه در اغلب زمینه های فرهنگی و هنری وجود دارد و برای برگزاری هفته های فرهنگی دو کشور می توان از هم اکنون تمهیدات لازم را فراهم کرد.
شالویی همچنین برگزاری نمایشگاه های تجسمی و صنایع دستی را در مرکز و شهرهای مهم مونته نگرو همزمان با نمایش فیلم های سینمایی برای یک رخداد فراگیر، مناسب قلمداد کرد و گفت که می توان برای این منظور از هم اکنون اقدامات لازم را به عمل آورد.

**پیام تبریک دبیر جشنواره فیلم فجر به مدیرعامل خانه سینما
محمد حیدری دبیر سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر، با انتشار پیامی، انتخاب سیدرضا میرکریمی را به مدیرعاملی خانه سینما تبریک گفت.وی هفته پیش به این سمت تعیین شد.
دراین پیام آمده است : سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم فجر به عنوان مهمترین رویداد فرهنگی و حساس ترین جلوه گاه توان سنجی سینمای پرفخر این مرز و بوم در پیش است، دست در دست هم بر آن کوشیم که این دوره از جشنواره، محل بروز حداکثر توان سینمایی کشورمان باشد و تصویر دقیق تری از امکانات بالقوه و بالفعل سینمای ایران در منظر چشم جهانیان قرار دهد.
فراهنگ**9246**1601**



27/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 133]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن