تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813259441




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری مزایده ربطی به سرخابی ها ندارد/۲ خرداد زمان اعلام برنده مزایده


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: برگزاری مزایده ربطی به سرخابی ها ندارد/۲ خرداد زمان اعلام برنده مزایده


برابر برنامه روز دوشنبه ۲۸ اردیبهشت تا پایان ساعت ۱۶:۳۰پاکت متقاضیان حضور در مزایده را به همراه فیش سپرده دریافت می کنیم؛ روز سه شنبه ساعت ۱۴ نیز در محل ساختمان سازمان خصوصی سازی مراسم مزایده برگزار و پاکت ها باز می شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رئیس سازمان خصوصی‌ سازی تاکید کرد: هیچ باشگاهی در نحوه اجرای مزایده سرخابی ها دخالت نمی‌ کند.
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: هیچ کدام یک از باشگاه‌ ها در نحوه اجرای مزایده دخالت نمی‌ کند و مزایده طبق برنامه برگزار می شود.
پوری حسینی درباره مرحله چهارم مزایده سرخابی ها گفت: برابر برنامه روز دوشنبه، 28 اردیبهشت تا پایان ساعت 16:30 پاکت متقاضیان حضور در مزایده را به همراه فیش سپرده دریافت می کنیم؛ روز سه شنبه ساعت 14 در محل ساختمان سازمان خصوصی سازی مراسم مزایده برگزار و پاکت ها باز می شود.
وی افزود: در جلسه ای که مسئولان هیئت واگذاری حضور دارند اهلیت برنده مزایده بررسی و تا روز شنبه 2 خرداد برنده مزایده اعلام می‌ شود.
رئیس سازمان خصوصی سازی درباره اینکه آیا از باشگاه پرسپولیس نامه ای برای تعویق در نحوه برگزاری مزایده دریافت کرده اند؟، گفت: خیر، تا این لحظه هیچ نامه ای دریافت نکرده ایم. البته برگزاری این مزایده هیچ ارتباطی به این دو باشگاه ندارد. در مزایده‌ های قبلی که برگزار شد مگر این تیم ها بازی نداشتند که حالا این مرحله مزایده برای آنها مشکل‌ ساز شده است.


شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن