تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا توكل كند، خداوند هزينه او را كفايت مى كند و از جايى كه گمان نمى برد ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798291010




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون وزیر جهادکشاورزی: شورای عشایر کشور تشکیل شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون وزیر جهادکشاورزی: شورای عشایر کشور تشکیل شد زاهدان- ایرنا- معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان امور عشایری کشور گفت: دولت تدبیر و امید برنامه های مهمی برای تامین نیازهای عشایر درنظر گرفته و برای نخستین بار شورای عشایر با هدف رسیدگی به امور این قشر زحمتکش تشکیل شده است.


به گزارش ایرنا کرمعلی قندالی در گردهمایی عشایر سیستان و بلوچستان با حضور استاندار و شماری از مدیران و مسوولان دستگاههای مختلف اجرایی استان و شهرستان خاش در دره گل تفتان خاش افزود: کارگروه ساماندهی عشایر نیز در برنامه ششم توسعه گنجانده شده است.
وی اظهار داشت: آیین نامه های ساماندهی برنامه های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و غیره برای حل مشکلات عشایر از سوی دولت پیش بینی و در استانها نیز بر اهمیت بهره گرفتن از این ظرفیت ها تاکید شده است.
معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه مردم سیستان و بلوچستان به ویژه عشایر این استان از نجابت و خونگرمی و مهربانی خاصی برخوردارند، گفت: نجابت از ویژگی های مهم عشایر این استان است.
وی حمایت از تولید، پرواربندی دام های عشایر، انرژی های نو با استفاده از ظرفیت خورشید، کمک به افزایش تولید، اشتغال و درآمد در کنار حمایت از بیمه های دامی و اجتماعی روستاییان و عشایر را از برنامه های مهم دولت برشمرد.
قندالی با گرامیداشت سال دولت و ملت همدلی و همزبانی و قدردانی از تلاشهای استاندار و مدیران و مسوولان استان و شهرستانهای سیستان و بلوچستان گفت: نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام دولت و ملت همدلی و همزبانی فرصتی ارزشمند برای خدمت به مردم و بویژه ساکنان نقاط عشایری و ارتباط بیش از پیش دولت و ملت است.
رییس سازمان امور عشایر کشور بیان کرد: با انعقاد تفاهم نامه هایی طرحهای ویژه آموزشی، فرهنگی، بهداشتی و غیره برای جامعه عشایری تدوین شده و در سند چشم انداز عشایر در افق 1404 موضوعات مختلف در شورای برنامه ریزی استانها و شهرستانها گنجانده می شوند.

استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این همایش اظهار داشت: دولت امسال برای کمک به تامین نیازهای عشایر و ارائه خدمات به این قشر زحمتکش افزون بر 100 میلیارد ریال پیش بینی کرده که بصورت صد در صد از سوی استان و سازمان عشایر کشور تخصیص می یابد.
علی اوسط هاشمی افزود: هم اینک عشایر سراسر استان 900 هزار راس دام سبک را در نقاط عشایری در حال پرورش دارند و در تلاشیم این رقم را به دو برابر برسانیم.
وی با اشاره به تامین 50 هزار تن گوشت قرمز مورد نیاز کشور از طریق استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: هر سیاه چادر باید به یک کارگاه تولیدی تبدیل شود و دولت نیز در تلاش است بخشی از گوشت مورد نیاز کشور را از طریق سیستان و بلوچستان تامین کند.
استاندار گفت: با بهره گیری از ظرفیت بهار زیبای استان باید تولید دام را به صورت جهشی افزایش دهیم.
وی ادامه داد: کپر و سیاه چادر از نمادهای مهم زیست محیطی و تلاش و پویایی، خدمت صادقانه و تولید است.
هاشمی اظهار داشت: نگاه ارزشمند به یک قوم، جامعه و یک باور اصیل باید در جامعه تقویت و نهادینه شود.

مدیر کل امور عشایری سیستان و بلوچستان نیز در این همایش گفت: هم اکنون کار آبرسانی سیار به 147 منطقه عشایری استان با 13 دستگاه تانکر انجام می شود که با توجه به وسعت منطقه و جمعیت بالای عشایر به حداقل ده دستگاه تانکر دیگر نیاز است.
حمید طوقی همچنین افزایش سهمیه آرد عشایر را خواستار شد و افزود: سهمیه آرد مصرفی عشایر که قوت اصلی آنان را نان تشکیل می دهد 1300 تن در ماه است که با افزوده شدن 105 تن دیگر کمبود مرتفع می شود.
6081






26/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 155]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن