تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بهترين علم آن است كه مفيد باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821191656




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سیاستپوتین - مدودوف در خانه سینما


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


خانه سینما؛
سیاست"پوتین - مدودوف "در خانه سینما
همان وقت که هیات مدیره خانه سینما در زمان قانونی برای انتخاب مدیرعامل نتوانستند به یک انتخاب قطعی برسند مشخص بود که جدالی سنگین میان این گروه قدرتمند خانه سینما با مخالفانشان در جریان است.



به گزارش سرویس فرهنگی جام نیوز، از همان اول هم معلوم بود که در خانه سینما قدرت قرار نیست از  طیف عسگرپور و میرکریمی و ...دوررتر برود. همان وقت که هیات مدیره خانه سینما در زمان قانونی برای انتخاب مدیرعامل نتوانستند به یک انتخاب قطعی برسند مشخص بود که جدالی سنگین میان این گروه قدرتمند خانه سینما با مخالفانشان در جریان است.
جدالی که در نهایت،همانگونه که پیش بینی می شد با برتری گروه قدرتمند خانه سینما به پایان رسید و مرد حاشیه ساز خانه سینما دوباره رییس این خانه شد.
زمانی که تازه ایوبی در راس کار نشسته بود وقتی دوربین برنامه هفت به سراغ میرکرینمی رفت، او مظلومانه رو به دوربین کرد و چیزی با این مضمون گفت که : ما از مسولین هیچ نمیخواهیم و انتظاری هم نداریم .فقط کاری به کارمان نداشته باشند .
رضا میرکریمی که پیش از این در سالهای 85 تا 87 مدیر عاملی خانه سینما را عهده دار بود همان شخصی است که اساسنامه در دوره او تغییراتی داشت و شرایطی را به وجود آورد که این اساسنامه به خاطر عدم التزام اعتقاد به ولایت فقیه و چند مورد دیگر موجبات تعطیلی خانه رابوجود آورد.

اما حالا او قدرتمند تر از پیش و پس از فتح بخش سینمایی حوزه هنری ( که با سیاست های او و دوستانش به آرامی و غیر مستقیم به مشی دولت روحانی و سیاست های فرهنگی ارشاد کنونی  نزدیک می شود)  حالا صندلی ریاست خانه سینما را هم به دست آورده است.
شاید بشود از  بعضی عملکردهای او دانست که خانه سینما درآینده قرار است دستخوش چه تحولاتی شود. رفتارهایی مانند این که میرکریمی  چندی پیش در یکی از برنامه های حوزه هنری کارگردان فیلم "قصه ها " را روی سن دعوت کرد و از او تقدیر نمود.
ابراهیم مختاری رئیس هیأت مدیره خانه سینما امروز  در خصوص روند انتخاب رضا میرکریمی به عنوان مدیرعامل جدید خانه سینما گفت: در واقع آقای میرکریمی باید به عنوان مدیرعامل اسبق نام ببریم و آقای عسگرپور مدیرعامل سابق هستند که طبیعتاً آقای عسگرپور نیز از همان ابتدا جزو گزینه‌های هیأت مدیره بودند اما از همان ابتدای مذاکرات آقای عسگرپور مخالفت خود را با این موضوع اعلام کردند و به همین دلیل هیأت مدیره مذاکرات خود را با گزینه‌های دیگر ادامه داد.

وی افزود:‌ آقای میرکریمی نیز از همان ابتدا جزو گزینه‌های هیأت مدیره بودند اما همان موضعی که آقای عسگرپور داشتند و این مسئولیت را نپذیرفتند آقای میرکریمی نیز اعلام کردند به دلایل مختلفی نمی‌توانند مسئولیت مدیرعاملی خانه سینما را پذیرا باشند به همین دلیل هیأت مدیره مذاکرات خود را با افراد دیگر ادامه داد و در همین زمان برای آنکه امور مربوط به خانه سینما دچار وقفه نشود بیشتر بر روی سیاست‌های آینده معطوف شدیم و نظر ما بر این بود که بهتر است چشم‌اندازی از سیاست‌ها داشته باشیم که بتوانیم این چشم‌انداز را در اختیار گزینه‌های مدیرعاملی قرار دهیم.
به آقای میرکریمی پیشنهاد مدیرعاملی داده شد و بنابراین به درخواست آقای میرکریمی یک زمانی مشخص شد تا اینکه ایشان به این پیشنهاد فکر کنند و در تمام طول این مدت ارتباط همچنان بر قرار بود تا اینکه در نهایت آقای میرکریمی شب گذشته موافقت خود را با پیشنهاد هیأت مدیره اعلام کردند و در نهایت صبح امروز با حضور در جلسه هیأت مدیره رسماً به عنوان مدیرعامل جدید خانه سینما انتخاب شدند. .
خبر را هم درنهایت، آتیلاپسیانی سخنگوی خانه سینما  نویدش را به اهالی سینما داد که : هیات مدیره خانه سینما با توجه به سوابق درخشان صنفی و مدیریتی سیدرضا میر کریمی به اتفاق آراء ایشان را به عنوان مدیرعامل خانه سینما انتخاب کرد. این انتخاب پس از بررسی و رایزنی های لازم و متقاعد کردن ایشان به پذیرش این مسئولیت صورت گرفت.
وی کارگردانی و ساخت آثاری چون امروز، به همین سادگی، خیلی دور خیلی نزدیک، یه حبه قند، زیر نور ماه و... را در کارنامه سینمایی خود دارد./مشرق  



۲۶/۰۲/۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن