تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اجابت دعایت را دیر مپندار، در حالی که خودت با گناه راه اجابت آن را بسته ای.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815490665




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری تظاهرات ضد صهیونیستی در سالروز نکبت در استانبول


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: برگزاری تظاهرات ضد صهیونیستی در سالروز نکبت در استانبول استانبول- ایرنا- گروهی از مردم استانبول و فلسطینی های مقیم این شهر روز جمعه مقارن با سالروز نکبت با تجمع در مقابل کنسولگری رژیم صهیونیستی جنایات اشغالگران را محکوم کردند.


به گزارش ایرنا، شرکت کنندگان در این تجمع در حالی که پرچمهای فلسطین و پارچه نوشته هایی در محکومیت اشغالگریهای رژیم صهیونیستی با خود حمل می کردند، شعار «همه جا فلسطین، همه جا مقاومت» سر دادند.
پلیس استانبول تدابیر امنیتی شدیدی در اطراف کنسولگری رژیم اشغالگر اتخاذ کرده بود و معترضان با شعارهای مرگ بر اسرائیل خواهان آزادی سرزمینهای اشغالی فلسطینی شدند.
در بیانیه ای که به دو زبان ترکی استانبولی و عربی قرائت شد، تظاهرات کنندگان اعلام کردند که تا آزادی فلسطین به مبارزات خود ادامه خواهند داد و هرگز حادثه روز نکبت و آواره شدن صدها هزار فلسطینی را فراموش نخواهند کرد.
معترضان در حالی که شعار «همبستگی و مقاومت، راه ما به سوی آزادی است» سر داده بودند، به آرامی متفرق شدند و پلیس مداخله ای به این تظاهرات نکرد.
روز نکبت، سالگرد اشغال اراضی فلسطین و آواره شدن صدها هزار فلسطینی توسط باندهای صهیونیستی است که در سال 1948 روی داد.
خاورم**2010**1504






25/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن