تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815354140




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احضار ربیعی و آخوندی به مجلس


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



احضار ربیعی و آخوندی به مجلس
وزیر راه و شهرسازی برای پاسخگویی به سؤالات 4 نماینده تهران در جلسات علنی هفته آینده مجلس حضور می‌یابد.
روز نو : وزیر راه و شهرسازی برای پاسخگویی به سؤالات 4 نماینده تهران در جلسات علنی هفته آینده مجلس حضور می‌یابد.

به گزارش روز نو، نمایندگان مجلس شورای اسلامی روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه هفته آینده نشست علنی دارند.

علی ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی هفته آینده برای پاسخگویی به سؤال حسین طلا نماینده تهران در صحن علنی حضور می‌یابد.

همچنین عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی هفته آتی برای پاسخگویی به سؤالات حمید رسایی، اصغر زارعی، روح‌الله حسینیان و مهدی کوچک‌زاده نمایندگان تهران در نشست علنی خانه ملت حاضر می‌شود.

قرائت گزارش کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره تفریغ بودجه سال 1391 کل‌کشور، قرائت و بررسی گزارش کمیسیون‌ اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق‌ و تفحص ‌از عملکرد ‌سازمان منطقه آزاد اروند و قرائت گزارش کمیسیون کشاورزی در زمینه تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان چای کشور نیز در دستور کار نشست‌های علنی هفته آینده پارلمان قرار دارد.

نمایندگان مجلس هفته آینده گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت علوم، تحقیقات‌ و فناوری درباره نحوه ‌اعطای بورس‌ تحصیلی ‌و جذب هیئت علمی از سال 68 تاکنون را استماع و بررسی می‌کنند.

انتخاب 2 نفر از نمایندگان مجلس به عنوان ناظر در شورای اقتصاد، انتخاب 2 نفر از نمایندگان مجلس به عنوان ناظر در شورایعالی بورس و اوراق بهادار و همچنین انتخاب 2 نفر از نمایندگان مجلس به عنوان ناظر در شورایعالی ‌نظارت‌ قانون ‌نظام صنفی ‌کشور در دستور کار جلسات علنی هفته آینده پارلمان قرار دارد.

منبع: فارس


تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن