تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تسبيحات فاطمه زهرا عليهاالسلام در هر روز پس از هر نماز نزد من محبوب تر از هزار ركعت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819191287




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مجلس: باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا باید به البرز نقل مکان کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده مجلس: باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا باید به البرز نقل مکان کند فردیس-کرج-ایرنا- نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: شرط حمایت از تیم سایپا ، انتقال باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا به البرز است.


محمدجواد کولیوند روز پنج شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در فردیس افزود: اگر ما می گوییم تیم سایپا درکرج بماند منظورمان انتقال تمام مجموعه این باشگاه اعم از فوتبال، والیبال، وزنه برداری و پشتیبانی آن به استان البرز است.
وی در عین حال تاکید کرد: باید بسترها برای ماندگاری تیم و باشگاه سایپا در استان البرزفراهم شود.
کولیوند اظهار داشت: وقتی تیم سایپا با تیم تراکتور در کرج بازی دارد تمام سکوهای ما تراکتوری ها می نشینند، وقتی با استقلال بازی دارد، تمام سکوها استقلالی می شود و هنوز نتوانسته ایم این تیم درالبرز با حداقل پنج هزار نفرهوادار همراهی کنیم.
وی گفت: وقتی ورزشکاری در کرج یا در ایلام می خواهد بازی کند نباید احساس غربت کند، حرف ما این است که باید موجباتی را فراهم کنیم باشگاه سایپا در کرج بماند.
نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید دست به دست هم بدهیم کمک کنیم تا این کار اتفاق بیفتد.امیدوارم سایپا در رفتنش از البرزتجدید نظرکند.
رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرزبه تازگی در اظهار نظری اعلام کرد: به هیچ عنوان با رفتن تیم فوتبال سایپا از استان البرز مخالف نیستیم.
همچنین محمد محمودی رییس هیات فوتبال استان البرزگفت: سایپا هیچ دغدغه ای در البرز ندارد و شاید مهمترین دغدغه آنها ترافیک اتوبان تهران - کرج باشد ، این مجموعه بهتر است به جای صحبت های نادرست و متهم کردن مدیران استان البرز به تعهدات خود پایبند باشد.
تیم فوتبال سایپا حدود 10 سال است که در البرز تمرین و بازی های خود را انجام
می دهد.ک/3
7413/ 6155



24/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن