تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگـر بنـده‏اى... در ابتداى وضويش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد همه اعضايش از ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819454830




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهردارتهران:تضعیف نهاد مردمی شورا نگران کننده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: شهردارتهران:تضعیف نهاد مردمی شورا نگران کننده است شیراز- ایرنا- شهردارتهران گفت:اگربا عمل ورفتار خود، مدیریت شهری و همچنین نهاد مردمی شورا که برخاسته از قانون اساسی و فرمان امام راحل است را تضعیف کنیم، این می تواند بسیار نگران کننده باشد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد باقر قالیباف،پنجشنبه در اجلاس روسای شوراهای اسلامی و شهرداران مراکز استان های کشور در شیراز افزود: توجه به شوراها و مدیریت شهری و تقویت آنها به بارورتر شدن هرچه بیشتر آن خواهد انجامید.
وی ادامه داد: باور دارم که با توجه به مسیری که کشور بر اساس قانون اساسی انتخاب کرده، راهی جز اینکه روز به روز شوراها و مدیریت های محلی را تقویت کنیم نداریم و این یک امر کاملا اجتناب ناپذیر است.
شهردار تهران بیان کرد: البته در این مسیر راه ملی و محلی باید تفکیک شود و امور محلی به شوراها واگذار شود و دولت مرکزی نیز به مسایل کلان و ملی بپردازد.
قالیباف اضافه کرد: ما همیشه حرف از تمرکززدایی و مدیریت یکپارچه می زنیم و بر توجه به مردم تاکید می کنیم، اما نباید از این مساله غافل شویم که خود اینها برای شهرداری ها خطری بزرگ است.
وی افزود: امروز در شهرداری ها می بینیم که موازی کاری و کارهای چندگانه به چه میزانی رسیده است.
او ادامه داد: باید در شهرداری ها برای کارآمدتر کردن شهرداری ها و در اولویت قرار دادن دغدغه مردم کار کنیم و دغدغه مردم را دغدغه اصلی شهرداری ها قرار دهیم.
شهردار تهران گفت: در سایه کارهای خوبی که در زمینه توسعه در شهرها انجام می دهیم، نباید از محرومان غافل باشیم چرا که توجه به آنها از وظایف اسلامی و انسانی جدی همه ما است.
پنجاه و یکمین اجلاس روسای شوراهای اسلامی و شهرداران مراکز استان های کشور که روز گذشته (چهارشنبه) در شیراز آغاز شده، امروز به کار خود پایان می دهد.ک/2
6122 / 1876



24/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن