تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رسول اكرم صلى الله عليه و آله گروهى را كه كشت و كار نمى كردند، ديدند و فرمودند: شم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820545396




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیکاری یک میلیون و 83 هزارنفر درانگلیس به رغم کاهش نرخ بیکاری در این کشور


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بیکاری یک میلیون و 83 هزارنفر درانگلیس به رغم کاهش نرخ بیکاری در این کشور لندن – ایرنا- براساس گزارش دفتر آمار ملی انگلیس در روز چهارشنبه به رغم کاهش نرخ بیکاری، همچنان یک میلیون و 830 هزار نفر در این کشور اروپای غربی بیکار هستند .


به گزارش ایرنا، دفتر آمار ملی انگلیس اعلام کرد که در دوره سه ماهه منتهی به ماه مارس، در کل، شمار افراد بیکار در این کشور نسبت به همین دوره زمانی در سال گذشته میلادی، تنها 35 هزار نفر کمتر شده است.
گزارش دفتر آمار ملی انگلیس همچنین نشانگر آن است که در این کشور در مجموع 31 میلیون و 100 هزار نفر شاغل هستند که روندی افزایشی داشته است.
براساس این گزارش، میانگین پرداختی به افراد شاغل صرف نظر از پاداش های موردی در سه ماهه منتهی به ماه مارس نسبت به همین دوره زمانی در سال گذشته میلادی ، 2.2 درصد رشد داشته که در صورت محاسبه پاداش های موردی این میزان افزایش به 1.9 درصد کاهش می یابد.
دفتر آمار ملی انگلیس دراین گزارش عنوان کرد که نرخ اشتغال در این کشور در دوره زمانی یاد شده به 73.5 درصد رسیده است که بالاترین نرخ اشتغال از سال 1971 میلادی به شمار می آید.
در همین حال نرخ بیکاری در انگلیس بر اساس گزارش این نهاد در همین دوره زمانی، به 5.5. درصد کاهش یافته است که پایین ترین حد از میانه سال 2008 میلادی محسوب می شود.
اروپام**5** 1552



23/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن