تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا مى‏توانى بكوش كه صبح و شب در قلبت (حتّى) قصد فريب و نيرنگ كسى نباشد؛ چرا كه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820366657




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اشاعه اندیشه های امام (ره) ترویج انسانیت و حریت است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرماندار خوشاب: اشاعه اندیشه های امام (ره) ترویج انسانیت و حریت است سبزوار - ایرنا - فرماندار خوشاب با تاکید بر ترویج و تبیین بیشتر اندیشه های امام راحل گفت: اشاعه اندیشه های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، ترویج انسانیت، استقلال و حریت برای مردم به ارمغان می آورد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین ابراهیمی کردیانی روز چهارشنبه در نشست ستاد بزرگداشت ارتحال امام (ره) در خوشاب افزود: اندیشه های امام راحل تنها متعلق به یک زمان و کشور نیست بلکه تفکر امام خمینی (ره) تفکر جهان شمول و مربوط به همه زمان ها است.
وی ترویج اندیشه های امام راحل را رسالت همگانی عنوان کرد و گفت: جوانان و نوجوانان امروز باید هر چه بیشتر با سیره و افکار امام راحل آشنا شوند.
وی اظهار کرد: ترویج اندیشه های بلند بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حرکتی بزرگ و موثر در جهت آزادی و عدالت در جوامع بشری است.
وی ادامه داد: امام راحل راه نجات بشریت از اسارت نفس درون و مستکبران بیرونی را با اقتدا به قرآن، ائمه اطهار (ع) و معارف اسلامی به جهانیان نشان داد.
وی همچنین با تاکید بر الگو گرفتن از زندگی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اظهار کرد: مدیران و مسوولان نیز باید با عملکرد درست خود مروج عملی اندیشه های امام راحل باشند.
فرماندار خوشاب با تاکید بر برگزاری هر چه باشکوهتر مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در این شهرستان گفت : وظیفه همه ما این است که مجالس سالگرد ارتحال امام راحل را هر چه با شکوهتر و بهتر از سالهای قبل برگزار کنیم.
وی از همه مدیران دستگاه های اجرایی خوشاب خواست همچون سال های گذشته تمام امکانات خود را در این زمینه بسیج کنند.
وی با تاکید بر افزایش کیفیت مراسم مزبور در خوشاب افزود: عمق بخشی به فعالیت های این ستاد در تبیین و ترویج اندیشه های امام خمینی (ره) را با ارائه برنامه در این زمینه بویژه برای نسل جوان جامعه در نظر داریم.
فرماندار خوشاب گفت: اعزام عاشقان حضرت امام خمینی (ره) به مرقد مطهر ایشان و برگزاری مراسم سوگواری از مهمترین برنامه های ستاد ارتحال امام راحل در این شهرستان است.
ابراهیمی کردیانی بر اطلاع رسانی دستگاه های اجرایی شهرستان در این زمینه تاکید کرد و افزود: تمام شهر باید متناسب با سالگرد ارتحال امام راحل فضا سازی شود.
شهرستان خوشاب به مرکزیت سلطان آباد در 190 کیلومتری غرب مشهد مقدس واقع است.
8148/7499 / 6053



23/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن