تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه‏دار هنگام افطار مستجاب مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812926832




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار میانه: انسان سازی اصل اساسی در آموزش و پرورش است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرماندار میانه: انسان سازی اصل اساسی در آموزش و پرورش است تبریز - ایرنا - فرماندار ویژه شهرستان میانه آموزش تعهد و اخلاق انسانی به دانش آموزان را هدف اولیه آموزش و پرورش دانست و گفت: انسان سازی اصل اساسی در آموزش و پرورش است.


حمید شکری روز چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش میانه با تاکید بر اینکه نهاد آموزش و پرورش نهادی سازنده برای همه آحاد جامعه است، افزود: فرهنگ سازی و جامعه پذیری از اهداف والای آموزش و پرورش است که تحول جامعه را سبب می شود.
وی استقرار عدالت، اعتماد و نگرش مثبت در بین مردم و دولت را نشانگر عملکرد مثبت آموزش و پرورش عنوان و اظهار کرد: تنها این نهاد تاثیرگذار اجتماعی می تواند افرادی با ایمان ، متخصص و متعهد برای مدیریت کلان جامعه تربیت نماید.
شکری مسائل آموزشی از جمله هوشمندسازی، الکترونیکی کردن مدارس و شیوه های تدریس مدرن و مسائل تربیتی از جمله غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان را از راهکارهای پویایی آموزش و پرورش خواند و گفت: با اختصاص بخشی از درآمد صنایع و شهرداری به این امر، می توان از دغدغه های آموزش و پرورش کاست.
وی اظهار امیدواری کرد: توسعه رشته های مهارتی بازار کار به منظور تامین نیروی متخصص متناسب با نیاز شهرستان صورت گیرد تا از این مسیر نرخ بیکاری در شهرستان کاهش یابد.
رییس آموزش و پرورش میانه نیز در این جلسه با تاکید بر ضرورت سیاستگذاری جهت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در طول تابستان گفت: نباید با بی توجهی فرصت اوقات فراغت جوانان به تهدیدی برای جامعه تبدیل شود.
اسفندیار صادقی، خود گردانی مراکز تابستانی را سیاست کلی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد و افزود: مشکل این طرح محروم شدن افراد بی بضاعت از برنامه های تابستانی اوقات فراغت می باشد.
وی از دایر بودن 79 مرکز تابستانی در سال گذشته و حضور بیش از 14 هزار دانش آموز در این مراکز خبر داد و گفت: در ارزیابی کلی رتبه سوم استان را کسب کردیم.
شهرستان میانه در حدود 180کیلومتری شرق تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی واقع است.
7231/6132/6183



23/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن