تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820727448




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چرا اجرای قانون جریمه خدمت سربازی به تاخیر افتاد؟/ سردار کمالی: مشکل بانکی داشتیم


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


چرا اجرای قانون جریمه خدمت سربازی به تاخیر افتاد؟/ سردار کمالی: مشکل بانکی داشتیم جامعه > مشکلات مردم - کاربران خبرآنلاین در سرویس مشکلات مردم از تاخیر در اجرای قانون جریمه سربازی گله داشتند که جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح درباره آن توضیحاتی ارائه کرده است.


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کاربران در سرویس مشکلات مردم از تاخیر در اجرای قانون جریمه سربازی گله داشتند که جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح درباره آن توضیحاتی ارائه کرده است.
برخی از مشمولان از تاخیر در اجرای قانون جریمه سربازی شکایت داشتند که سردار موسی کمالی، جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در این خصوص این طور توضیح می دهد: طبق قانون تصویب شده، دو شرط اساسی عنوان شده است که این دو شرط باید برای سازمان نظام وظیفه عمومی محرز شود.
سردار کمالی می گوید: اولین شرط این است که فرد غایب می بایست بالای 8 سال غیبت کرده باشد و دومی میزان تحصیلات است که هر دوی این موارد می بایست بررسی شود.
جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص تاخیر در اجرای این قانون می گوید: تاخیر پیش آمده به دلیل عدم هماهنگی بین شماره حساب و بانک عامل بود که در پی برطرف کردن این مشکل هستیم و قرار است از این هفته کار سرعت بیشتری بگیرد.
این مقام مسئول در پایان می گوید: امیدواریم به کار تمامی ثبت نامی ها طی یک ماه تا 45 روز دیگر رسیدگی شود.
چندی پیش نمایندگان پایه ریالی مشمولین غایب با مدرک تحصیلی زیر دیپلم را ده میلیون تومان و دارندگان مدرک دیپلم را 15 میلیون تومان تعیین کردند. همچنین دارندگان مدرک فوق دیپلم برای دریافت کارت معافیت باید 20 میلیون تومان جریمه پرداخت کنند.
این مبلغ برای دارندگان مدرک کارشناسی 25 میلیون تومان و دارندگان مدرک تحصیلی فوق لیسانس 30 میلیون تومان است.

کلید واژه ها: سربازی -




چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 - 10:00:08





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن