تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آغاز سال (حساب اعمال) شب قدر است. در آن شب برنامه سال آينده نوشته مى‏شود. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818954835




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اتحادیه اسلامی اسپانیا خواستار رای مسلمانان به احزاب موافق آنها شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اتحادیه اسلامی اسپانیا خواستار رای مسلمانان به احزاب موافق آنها شد مادرید- ایرنا- اتحادیه جوامع اسلامی اسپانیا موسوم به "اوثیده" از همه مسلمانان واجد شرایط برای رای در انتخابات ایالتی و محلی 24 می خواست که در زمان رای دهی ، کاندیداهایی که به حقوق ، مکان های عبادت و دین مسلمانان احترام می گذارند را در نظر داشته باشند .


به گزارش خبرگزاری افه ، اوثیده در بیانیه ای که امروز سه شنبه منتشر کرد افزود : ما باید در نظر داشته باشیم که چه احزابی مانع از ساخت یا برقراری مساجد و قبرستان ها برای مسلمانان می شوند و کدام از آنها عملا و نه فقط با سخن ، به ارائه حقوق برابر برای مسلمانان در ساخت مساجد و قبرستان ها می پردازند .
اوثیده افزون بر آن اشاره کرد که مسلمانان باید آگاه باشند که در بین کاندیداهای احزابی که در انتخابات شرکت دارند ، چه کسانی مانع شدند که دانش آموزان مسلمان ، کلاس های تعلیمات دینی اسلام در مدارس نداشته باشند و چه کسانی از حقوق برابر آموزش دینی حمایت کردند افزون بر اینکه چه کسانی در بین این حامیان ، به تعهدات خود عمل کردند .
اتحادیه اسلامی مذکور تاکید نمود :شهروندان مسلمان بخش جدایی ناپذیر جامعه اسپانیایی هستند و سیاست و تصمیم گیری های مقامات محلی و ایالتی که در روز 24 می انتخاب خواهند شد برای مسلمانان مهم است و بر روی آنها تاثیر دارد .
در این رابطه ، اوثیده تصریح کرد که نگرانی ها در مورد مسکن و خدمات عمومی علاوه بر سیاست های اجتماعی و خانوادگی امری مشترک برای همه شهروندان هستند اما برخی اختیارات و اقتدارات محلی و ایالتی وجود دارند که رای دهندگان مسلمان باید آن را به طور ویژه ای ارزیابی کنند .
اروپام *5*491** 1095



22/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن