تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815419385




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دربی دیگر جذابیت ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: نظر شهرام شکوهی درباره دربی 80؛ دربی دیگر جذابیت ندارد خبرگزاری پانا: خواننده استقلالی درباره دربی گفت: دربی را امسال تماشا نمی کنم زیرا معتقدم این دو تیم با نتایج ضعیفی که به دست آوردند در دربی هم حرفی برای گفتن ندارند.
۱۳۹۴ سه شنبه ۲۲ ارديبهشت ساعت 12:32

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا؛ روزهای منتهی به دربی پاتخت تب کری خوانی های دربی نه تنها در بین فوتبالی ها زیاد می شود بلکه این تب به سایر بخش های جماعه به ویژه موسیقی و سینما هم می رسد و هنرمندهایی که طرفدار یکی از سرخ آبی ها هستند در بعضا برای یکدگیر کری های جالبی می خوانند.


شهرام شکوهی خواننده محبوب و هوادر متعصب استقلالی است که این روزها به دلیل نتیجه ضعیف استقلال از تیم محبوبش دلخور است. اظهارات او درباره دربی را در زیر می خوانید.


دربی هشتادم
دربی را امسال تماشا نمی کنم زیرا معتقدم این دو تیم با نتایج ضعیفی که به دست آوردند در دربی هم حرفی برای گفتن ندارند.


بهترین خاطره دربی
در این چند سال اخیر بازی های دربی مانند گذشته هیجان ندارد.زمانی که بازیکنان به میدان می روند و نتیجه و عملکرد ضعیفی نشان می دهد دیگر دربی برای هواداران بی معنی می شود. به همین دلیل به نظر من بهترین دربی مربوط به بازی های گذشته این دو تیم است زمانی که پیروز قربانی در دقیقه 93 برای استقلال گلزنی کرد و به عنوان گل به یادماندنی دربی ثبت شد.


بدترین خاطره دربی
به نظرم دربی 74 که ایمون زاید برای پرسپولیس سه گل زد و آن دربی به سود پرسپولیس به پایان رسید.


پیش بینی دربی
 نتیجه دربی مهم نیست هر دو تیم پرسپولیس و استقلال به قدری ضعیف بازی می کنند که دیگر هیچ جذابیتی برای هواداران ندارند. وزارت ورزش این دو تیم را تا مرز نابودی کشاندند.


حرف آخر
به عنوان یک هوادار استقلال امیدوارم که از این بحران نجات پیدا کنند و با تغییراتی جدیدی در بدنه استقلال باز هم دوران اوج این تیم را شاهد باشیم.
   
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن