تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804791739




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرق و غرب گلستان به شبکه ریلی مجهز می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: شرق و غرب گلستان به شبکه ریلی مجهز می شود گرگان -ایرنا - استاندار گلستان از ایجاد شبکه ریلی درون استانی از شرق به غرب استان خبر داد و گفت: برنامه ریزی های لازم برای ایجاد این خط ریلی از کلاله تا نوکنده انجام شده است.


به گزارش ایرنا حسن صادقلو ظهر سه شنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی خط دوم راه آهن (بندرگز- بندرترکمن - گرگان) که در ایستگاه بندرگز برگزار شد، اظهار داشت: شبکه ریلی درون استانی که ظرفیت بار و مسافر را خواهد داشت، بخشی از مسیر راه آهن گرگان - مشهد که در آینده نزدیک عملیات اجرایی آن آغاز می شود، خواهد بود.
وی اضافه کرد: احداث راه آهن گرگان به مشهد که مقدمات اجرایی آن آماده و پیمانکار نیز مشخص شده است از مصوبات سفر ریاست جمهوری به گلستان و در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری بوده و مورد توجه جدی دولت و مسوولان راه آهن کشور است.
صادقلو با اشاره به آغاز عملیات اجرایی خط دو راه آهن بندرگز به قره تپه (بندرترکمن) به طول 37 کیلومتر یادآور شد: این پروژه با اعتباری بالغ بر 900میلیارد ریال اجرا می شود، ضمن اینکه مسیر 18 کیلومتری قره تپیه تا گرگان پیش از این بازسازی شده است.
استاندار گلستان از افتتاح این پروژه در دهه فجر سال جاری خبر داد و گفت: کریدور ریلی یک زیرساخت اساسی برای توسعه استان بوده و باعث ارزش افزوده در حوزه بار و مسافر می شود.
صادقلو همچنین با اشاره به اقدامات دولت تدبیر و امید و مصوبات سفر دولت به گلستان گفت: ایجاد منطقه آزاد تجاری، احداث کارخانه فولاد، طرح گردشگری آشوراده، زهکشی 280 هزار هکتار اراضی شمال استان، راه آهن ترانزیتی اینچه برون به گرگان و افتتاح پروژه های عمرانی و خدماتی از مهمترین اقدامات دولت طی دو سال اخیر در گلستان بوده که بهره برداری از آنها باعث توسعه و رونق اقتصادی استان است.
وی همچنین از انجام مطالعات احداث بزرگراه جدید از نوکنده - کلاله - آشخانه ( خراسان شمالی) و تلاش برای احیای دو بندر دریایی (گز و ترکمن) خبر داد و گفت: امسال برای اولین بار مبلغ 20 میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی سواحل به این استان اختصاص یافته است که در قالب طرح جامع ساماندهی سواحل هزینه می شود.
صادقلو همچنین از رایزنی با استانداران استان های شمالی (مازندران و گیلان) برای احداث خط آهن قطار سریع السیر ساحلی از بندرترکمن تا بندرانزلی خبر داد و گفت: این خط از دیگر برنامه های استان برای تکمیل زیرساخت های ریلی و توسعه گلستان است.
در این مراسم علی اصغر میرزایی فرماندار بندرگز نیز با اشاره به اهمیت خطوط ریلی این شهرستان و قدیمی بودن آن بر لزوم رفع نواقص این خطوط و احداث زیرگذرها و روگذرهای مورد نیاز در خط جدید این مسیر تاکید کرد.
شهرستان 50 هزار نفری بندرگز در غرب استان گلستان واقع است.
3039/1648



22/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن