تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820138049




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساخت فيلمي با موضوع موفقيت هاي ورزش واليبال


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۹:۴۶ق.ظ)
در ديدار مدير سينمايي با مدير ورزشي مطرح شد؛ ساخت فيلمي با موضوع موفقيت هاي ورزش واليبال موج- عليرضا تابش، مديرعامل بنياد سينمايي فارابي در ديدار با محمدرضا داورزني، رئيس فدراسيون واليبال خواستار تشکيل کارگروهي با حضور کارشناسان سينما و ورزش واليبال براي نگارش فيلمنامه و توليد آن شد.
به گزارش خبرگزاري موج، عليرضا تابش، مديرعامل بنياد سينمايي فارابي در ديدار با رئيس فدراسيون واليبال، توليد فيلم‌هاي اجتماعي و توجه به جوانان و مسائل ورزشي را مهم قلمداد کرد و گفت: فيلم‌هايي که با موضوعات اجتماعي اکران مي‌شود، داراي مخاطبان خاص و فراواني خصوصا در بدنه اجتماع و جوانان است و يکي از اولويت‌هاي مهم بنياد سينمايي فارابي حمايت از توليد فيلم‌هاي سينمايي با موضوعات اجتماعي، ورزش و جوانان است.
عليرضا تابش با اشاره به موفقيت‌هاي ورزش واليبال کشورمان در سطح جهاني افزود: خوشبختانه ورزش واليبال به‌واسطه موفقيت‌هايي که در سطح جهان براي کشورمان کسب کرده موجب شده در رسانه‌هاي دنيا جايگاه ارزشمندي به خود اختصاص دهد.
مديرعامل بنياد سينمايي فارابي در ادامه با تاکيد بر استفاده هر چه بيشتر از ظرفيت‌هاي هنر سينما براي موفقيت‌هاي بيشتر جوانان در عرصه ورزش، گفت: با توجه به تأثيرات فراوان يک اثر سينمايي، بايد از هنر سينما براي موفقيت هر چه بيشتر ورزش در تمامي رشته‌ها، خصوصا واليبال استفاده کرد و پيشنهاد مي‌گردد فيلم‌هايي در اين رابطه توليد شده و هم زمان با اکران عمومي در داخل کشور، به عنوان سفير ورزشي و هنري در ساير کشورها نيز اکران عمومي شود تا بتواند جلوه‌اي از اتفاقات ايران امروز را به نمايش بگذارد.
وي در اين زمينه، خواستار تشکيل کارگروهي با حضور کارشناسان سينما و ورزش واليبال براي نگارش فيلم‌نامه و توليد آن شد.
محمدرضا داورزني، رئيس فدراسيون واليبال نيز در اين ديدار ضمن اظهار تأسف مبني بر وجود برخي معضلات در حوزه اخلاق و تربيت گفت: براي رفع اين مشکلات مي‌توان با بهره‌گيري از زبان هنر و فيلم از ورزش واليبال، به عنوان يک برند اجتماعي استفاده کرد.
وي به انتقال مفاهيم اجتماعي و اخلاقي از طريق ساخت و اکران فيلم‌هاي سينمايي ورزشي در ساير کشورها اشاره کرد و گفت: مي‌توان با توليد فيلم‌هاي مؤثر و آموزنده در حوزه ورزش از جمله واليبال با نسل جوان ارتباط برقرار کرد و خواسته‌هاي خود را در قالب هنر به اين نسل منتقل کرد.
داورزني همچنين به حضور مؤثر سعيد معروف عضو تيم ملي واليبال در سال گذشته در عرصه اجتماعي به عنوان چهره برتر کشور، اشاره کرد و افزود: مي‌بايست از اين فرصت که يک ذائقه شيريني را نيز در مردم ايجاد و بهره برد و با نگارش يک فيلم‌نامه قوي و ارزشمند در چارچوب ورزش و توليد و اکران آن مردم را براي حضور در سينما تشويق کرد و همچنين با نسل جوان ارتباط بيشتر برقرار کرد.
داورزني در پايان ضمن اشاره به کمبود آب در کشور، بازيکنان تيم ملي واليبال را سفيران آب معرفي کرد و گفت: بازيکنان در بازي‌هاي ليگ جهاني با شعار «آب هست ولي کم هست» وارد زمين خواهند شد و از سوي کاپيتان تيم نيز براي جلب‌توجه تماشاگران به صرفه‌جويي در مصرف آب، قبل از آغاز بازي مقابل تيم‌هاي آمريکا، لهستان و روسيه تنديسي نمادين که سمبل «آب هست» به کاپيتان تيم مقابل اهدا خواهد کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن