تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر چیز دارای سیماست ، سیمای دین شما نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815475870




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هلال احمر تابلوي اول ايثارگري‌ را در بين نهادها دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۵:۳ب.ظ)
آيت الله علم الهدي: هلال احمر تابلوي اول ايثارگري‌ را در بين نهادها دارد موج - عضو مجلس خبرگان رهبري گفت: هلال احمر تابلوي اول ايثارگري‌ را در بين نهادها دارد.
به گزارش خبرگزاري موج، در سومين روز از گراميداشت هفته هلال احمر و در ديدار با مديرعامل؛ مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه و جمعي از اعضاي داوطلبان و جوانان جمعيت هلال احمر خراسان رضوي با امام جمعه مشهد مقدس که در محل دفتر وي برگزار شد؛ آيت ا..علم الهدي طي سخناني ضمن مقايسه خدمات و فعاليت هاي شير وخورشيد در نظام طاغوت و فعاليت ها و خدمات ارزشي جمعيت پس از انقلاب اسلامي، اظهار داشت: زحمات هلال احمر خراسان رضوي در توجه به زائرين پياده امام رئوف يک تابلوي افتخار براي همه بويژه حضرت صاحب الزمان(عج) محسوب مي شود.

*خدمت در چنين نهادي مايه افتخار است
عضو مجلس خبرگان رهبري با اشاره به اينکه صليب سرخ وهلال احمرهاي ساير کشورها همواره يک جريان متقارن و کپي برداري شده از نظر شرح وظايف عملياتي هستند، گفت: پس از انقلاب اسلامي و تحول در جامعه مي بينيم که هلال احمر ايران طي ۳۶ سال گذشته در دوران دفاع مقدس، امدادرساني در بحران هاي طبيعي ساير کشورها، و… افتخارآفرين بوده است و خدمت شما در چنين نهادي مايه افتخاراست.
آيت الله علم الهدي در ادامه افزود: در جريان سيل اخير شهر مشهد نيز نيروهاي هلال احمر و امدادگران، اولين نيروهاي اعزامي براي کمک به مردم بودند و اين باعث افتخار است.
وي ضمن توصيه به جوانان و اينکه امروز مسئله جوانان براي ما حساس ترين مسئله است، گفت: نسل جوان ما در حوزه ارزش هاي ديني و انقلابي کاملا رشد کرده است و امروز جمعيت جوانان هلال احمر بايد الگوساز بوده و در مسير هدايت فرهنگي نسل جوان حرکت کند.

*برنامه ريزي براي جهان سازي با رويکرد جوان سازي
امام جمعه مشهد با اشاره به فلسفه وجودي حوزه جوانان هلال احمر، افزود: جهان سازي با رويکرد جوان سازي بايد در جمعيت هلال احمر مديريت و برنامه ريزي شود و خوشبختانه امروز با حضور آيت ا..معزي شاهد تحول در حوزه نمايندگي ولي فقيه در هلال احمر و در اين جهت هستيم.
وي متذکر شد: امروز برنامه هاي فرهنگي، راهبرد جمعيت هلال احمر نيست بلکه بايد از اين نهاد نيروهايي بسازيم که در جامعه ما جوانان را از فساد و منجلاب و جريان هاي غير انساني نجات دهند.
آيت ا..علم الهدي با اشاره به خطر اعتياد در بين نسل جوان و آثار تخريبي آن در جامعه و توان هلال احمر بويژه جوانان اين جمعيت در مقابله با اعتياد گفت: پيشنهاد مي کنيم تشکيلاتي در هلال احمر براي کمک به معتادان شکل بگيرد و امروز ابتکار آن به دست جوانان است و بدون تکيه به اعتبار و با قدرت و توان خود مي توانند اين حرکت را ثبت کنند.
شايان ذکر است در ابتداي اين ديدار دکتر احمدي؛ مديرعامل جمعيت هلال احمر استان ضمن تبيين نقش و جايگاه اين نهاد در خدمت به مردم بويژه زائرين بارگاه رضوي گفت: نيروهاي اين نهاد مردمي در طرح امداد ونجات، همسفران خورشيد و طرح هاي نوروز۹۴، پذيراي مسافرين و زائرين بودند و تمام تلاش آنان ميزباني و خدمت در شأن زائرين امام رئوف بوده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن