تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، شمشير بُرَّنده اى است بر ضد اهل باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821105007




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اگر آشپزخانه شما هم کوچک است این ترفندها را امتحان کنید


واضح آرشیو وب فارسی:سیمرغ: اگر شما هم در خانه ای زندگی می کنید که فضای آشپزخانه آن کوچک است، برای بزرگتر نشان دادن آن و استفاده بهینه از فضای داخلی تان این روش ها را امتحان کنید.
اگر آشپزخانه شما هم کوچک است از نگهدارنده دیواری استفاده کنید برای آشپزخانه های کوچک یک تیغه فلزی آهنربایی را به دیوار آشپزخانه تان وصل کنید و چاقوهای آشپزخانه تان را به ان وصل کنید.
اگر آشپزخانه شما هم کوچک است 1
اگر آشپزخانه شما هم کوچک است از آویز دیواری استفاده کنید برای آویزان کردن تابه و شیرجوش های تک دسته یک میله به دیوار آشپزخانه تان نصب کرده و با قلاب های s آنها را آویزان کنید.
اگر آشپزخانه شما هم کوچک است 2
اگر آشپزخانه شما هم کوچک است از سطل های دیواری استفاده کنید برای انتخاب سطل آشپزخانه بهتر است از سطل های دیواری استفاده کنید. برای این کار این سطل را به دیوار کابینت تان وصل کنید.
اگر آشپزخانه شما هم کوچک است 3
اگر آشپزخانه شما هم کوچک است از گازهای کوچک استفاده کنید استفاده از گازهای کوچک در بزرگتر کردن فضای آشپزخانه های کوچک بسیار مهم است.
اگر آشپزخانه شما هم کوچک است 4
اگر آشپزخانه شما هم کوچک است از جادستمالی های سقفی استفاده کنید این جا دستمالی ها را می توانید به زیر کابینت های بالایی آشپزخانه تان وصل کنید.
اگر آشپزخانه شما هم کوچک است 5
اگر آشپزخانه شما هم کوچک است : از جا ادویه های مگنتی دیواری استفاده کنید معمولا آشپزخانه های کوچک کابینت های کمتری دارند، بنابراین جای زیادی برای گذاشتن شیشه های ادویه وجود ندارد. به جای استفاده از شیشه های ادویه رو کابینتی از جا ادویه های مگنتی دیواری استفاده کنید.
اگر آشپزخانه شما هم کوچک است 6
اگر آشپزخانه شما هم کوچک است از قفسه های گردان دو طبقه استفاده کنید از این قفسه های گردان می توانید جایی برای گذاشتن شیشه های کوچک در آشپزخانه تان استنفاده کنید و چون دارای دو طبقه هستند گنجایش بیشتری دارند.
اگر آشپزخانه شما هم کوچک است 7
اگر آشپزخانه شما هم کوچک است از جالیوانی های سقفی استفاده کنید برای گذاشتن لیوان های پایه دار از جا لیوانی های استیل که زیر کابینت نصب میشوند استفاده کنید. در این صورت می توانید از آنها به عنوان آبچکانی برای لیوان های تان استفاده کنید.
اگر آشپزخانه شما هم کوچک است 8
اگر آشپزخانه شما هم کوچک است از سبدهای آویز استفاده کنید این سبدها را به دیوار داخلی کابینت زیر ظرفشویی تان نصب کنید و مواد شوینده تان را داخل انها بگذارید.
اگر آشپزخانه شما هم کوچک است 9
اگر آشپزخانه شما هم کوچک است از جا روزنامه های فلزی استفاده کنید این جاروزنامه ای ها را به دیواره داخلی درب کابینت تان نصب کنید و وسایلی مانند کتاب های آشپزی و سلفون های نگهدارنده غذا را داخل آنها بگذارید.
اگر آشپزخانه شما هم کوچک است 10
تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ



21 ارديبهشت 1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سیمرغ]
[مشاهده در: www.seemorgh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 210]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سرگرمی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن