تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين اعمال، خداشناسى است، زيرا با وجود علم و معرفت، عمل، كم يا زياد تو را سود مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814782779




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کفاش: خیرین مدرسه ساز فرشتگان آسمانی هستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: همایش خیرین مازندرانی خارج از استان کفاش: خیرین مدرسه ساز فرشتگان آسمانی هستند خبرگزاری پانا: معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در همایش خیرین مازندرانی خارج از استان گفت: حرکت خیرین در ساخت مدرسه و مشارکت در توسعه آموزش و پرورش صدقه جاریه است و همانا خیرین مدرسه ساز فرشتگان بزرگ آسمانی هستند.
۱۳۹۴ يکشنبه ۲۰ ارديبهشت ساعت 20:53

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا؛ حمیدرضاکفاش در این همایش که امروز بیستم اردیبهشت ماه در سالن همایش های صدا وسیما برگزار شد اظهار داشت: استان مازندران از استان های سرسبز ایران است و شهیدان و شخصیت های والا مقامی در طول تاریخ داشته است.
وی افزود: استان مازندران شخصیت های بزرگ و اندیشمندی مانند پرویز خانلری،نیمایوشیج، امیر پازوواری، عبدالله موحد، امام علی حبیبی ، شهید احمد کشوری، شهید علی اکبر شیرودی،شیخ فضل الله نوری، میرحیدر آملی، میرزا هاشم آملی ، ابن شهرآشوب، محمدبن جریر طبری، ابن اسفندیار، محدث نوری،شیخ خلیفه مازندرانی، زهیرالدین مرعشی، سیدعبدالکریم هاشمی نژاد، زین العابدین حائری مازندرانی ، سلمان حراتی و شخصیت های برجسته مانند ایت الله حسن حسن زاده آملی و عبدالله جوادی آملی است.
کفاش گفت: خیرین گرانقدر بدانند که توسعه استان مازندران و رشد و اعتلای فرزندان و استعدادهای درخشان این استان منوط به مشارکت همه جانبه شما است.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: باید افراد درخشان این استان که خارج از استان مازندران زندگی می کنند از جمله روحانیون ، نمایندگان، مسوولان ، خیرین ، تجار و دانشگاهیان و معلمان و ... تصمیم بگیرند تا آینده استان مازندران را بسازند.
  وی یادآورشد: این همایش لبیک به پیام نوروزی مقام معظم رهبری است که فرمودند" دولت و ملت، همدلی و همزبانی " که این حرکت را شما از خود آغاز کرده اید.
  کفاش اضافه کرد: طبق فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص آموزش و پرورش نباید به آموزش و پرورش نگاهی مصرفی داشت بلکه هزینه در آموزش و پرورش سرمایه گذاری است زیرا ما انسان تولید می کنیم.
  وی تصریح کرد: امروز در جهان محور توسعه نیروی انسانی است و محور تولید نیروی انسانی آموزش و پرورش است و خیرینی که در این راه گام بر می دارند فرشتگان آسمانی هستند که از لذتها و مواهب دنیایی خود می گذرند و آن را برای آینده نسل فردای کشور هزینه می کنند البته اینها مولایشان علی (ع) است که نماد جود و بخشش بود.
  معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش خطاب به خیرین گفت: بدانید که مدرسه سازی صدقه جاریه است و نمونه های بارزی بوده اند که در عین حال نداری هزینه های درمانی خود را صرف ساختن مدارس روستایی کرده اند به طور مثال در یکی از نقاط مازندران مادری که در عین حال مریض بوده است 60 میلیون مایحتاج خود را هزینه ساخت یک مدرسه روستایی کرد.
  کفاش تصریح کرد: دولت تدبیر و امید و مجلس شورای اسلامی در سال 93 بیش از 112 درصد از بودجه را به آموزش و پرورش تخصیص دادند و حدود هزار و 350 میلیارد تومان خارج از بودجه آموزش و پرورش به طرح رتبه بندی معلمان اختصاص داده اند و با وجود کاهش قیمت نفت دولت و مجلس تلاش کرده اند که کارها در آموزش و پرورش بر روی زمین نماند.
  وی یادآور شد: کیفیت بخشی به امر آموزش و پرورش بدون مشارکت خیرین امکان پذیر نخواهد بود و امیدواریم خیرین مازندرانی نیز در این میدان مانند قبل حاضر شوند و صدقه جاریه ای برای خود داشته باشند البته باید توجه داشت که میزان و مقدار کمک مهم نیست مهم این است که کمکی در این زمینه صورت گیرد حتی اگر نمازخانه یک مدرسه روستایی را مفروش کنیم .
  معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در خاتمه گفت: امیدواریم مشارکت و همدلی مازندرانی ها الگویی باشد برای سایر خیرین در کشور که آنها نیز در این راه گام بردارند .
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن