تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):خدا با ما است و نيازمند ديگرى نيستيم، و حق با ما است و باكى نداريم كه كسى از...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818968511




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايجاد 306 فرصت شغلي براي مددجويان تحت حمايت نورآبادي در سال 93


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۷:۳۳ب.ظ)
ايجاد 306 فرصت شغلي براي مددجويان تحت حمايت نورآبادي در سال 93 موج - نورآباد- مديرکميته امداد شهرستان نورآباد از اجراي 306 طرح خود کفايي و اشتغال زايي براي مددجويان تحت حمايت اين شهرستان در سال گذشته خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، غلام دادور بيان داشت: ايجاد اشتغال براي خانواده هاي تحت حمايت يکي از اهداف کميته امداد امام خميني (ره) است که با هدف توانمند سازي و استقلال مالي و همچنين ايجاد عزت نفس و کرامت خانواده هاي تحت پوشش صورت مي گيرد.
وي از اجراي 306 طرح خود کفايي و اشتغال زايي با اعتباري بالغ بر 30 ميليارد و 150 ميليون ريال خبر داد و افزود: در اين راستا کميته امداد شهرستان نورآباد با ارائه مشاوره هاي شغلي لازم، پرداخت تسهيلات بانکي به متقاضيان و نظارت بر اجراي طرحها، خدمات قابل قبولي را به مددجويان ارائه نموده است.
مديرکميته امداد شهرستان نورآباد از اجراي 210 طرح دامپروري، کشاورزي وباغداري خبر داد و افزود: در راستاي اجراي اين طرحها مبلغ 23 ميليارد و 550 ميليون ريال تسهيلات به متقاضيان پرداخت شده است.
وي همچنين از اجراي 12 طرح صنايع دستي شامل گليم بافي و قاليبافي با اعتباري بالغ بر 600 ميليون ريال خبر داد و گفت: ايجاد مشاغل خانگي گام مهمي به سوي خودکفايي خانواده ها و قطع وابستگي آنها به اين نهاد مي باشد.
مدير کميته امداد شهرستان نورآباد همچنين گفت: در راستاي ارائه خدمات و تسهيلات به 78 مورد مشاغل صنفي و صنعتي تسهيلاتي به ارزش 5 ميليارد و 500 ميليون ريال پرداخت شده که شامل مشاغلي همچون جوشکاري، خياطي و... مي باشند.
غلام دادور در ادامه از پرداخت 6 مورد تسهيلات حمل ونقل به ارزش 1 ميليارد و 40 ميليون ريال خبر داد.
دادور در ادامه با اشاره به اينکه تسهيلات اجراي اين طرح ها از طريق بانکها و امداد پرداخت شده است به اهميت نظارت بر حسن اجراي طرحهاي خودکفايي و ارائه آموزش به منظور ارتقاء آگاهي هاي مهارتي لازم حين اجراي طرحها تأکيد کرد و گفت: در سال گذشته در اين راستا تعداد 7553 مورد بازديد توسط مسئولين استان و شهرستان و همچنين ناظرين شهرستان از طرحهاي فوق بعمل آمده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن