تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن بسيار راستگو و بسيار نيكوكار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820331735




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساخت بازي رايانه‌اي حمله به اچ ۳ در نيروي هوايي ارتش


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۶:۴۴ب.ظ)
ساخت بازي رايانه‌اي حمله به اچ ۳ در نيروي هوايي ارتش موج - جانشين فرمانده نيروي هوايي ارتش صبح روز شنبه ۱۹ ارديبهشت از مراحل ساخت بازي رايانه اي «حمله به اچ ۳» بازديد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، در اين بازديد امير سرتيپ خلبان عليرضا برخور که حجت الاسلام والمسلمين سعيد نصيرالاسلامي معاون تبليغات و روابط عمومي نيروي هوايي وي را همراهي مي‌کرد، گفت: يکي از برنامه‌هاي فرهنگي که در اين نيرو مدنظر قرار گرفته است، انعکاس توانمندي و ايثارگري‌هاي کارکنان زحمتکش نهاجا از طريق برنامه‌ها و بازي‌هاي رايانه‌اي است که بيشتر مخاطبان آن نيز نسل جوان است.
وي افزود: بايد در معرفي نيروي هوايي به نسل جوان بيشتر تلاش کنيم و در اين راستا از پيشکسوتان اين نيرو که گنجينه ارزشمندي هستند بيشترين بهره را ببريم.
بازي رايانه‌اي «حمله به اچ 3» داستان پيچيده‌ترين و بزرگ‌ترين عمليات هوايي دنيا را روايت مي‌کند و شامل مراحل مختلفي مانند سوخت‌گيري هوايي و عبور از دره‌هاي صعب‌العبور براي گريز از امواج رادار دشمن است.
همچنين در اين بازي عبور از مرزهاي مشترک ترکيه و عراق، سوريه و عراق براي بمباران پايگاه الوليد شبيه‌سازي شده است.
در اين بازي از 8 فروند جنگنده‌اي که در اين عمليات حضور دارد، هفت جنگنده با هوش مصنوعي و توسط رايانه کنترل مي‌شود و هواپيماي هشتم توسط کاربر بازي هدايت مي‌شود.
اين بازي که با زبان برنامه‌نويسي C++ طراحي شده، در 6 ماه آينده به پايان خواهد رسيد و پيش‌بيني مي‌شود قابليت رقابت با نمونه‌هاي خارجي را داشته باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن