تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803081993




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جايگزيني ترکيبات گياهي با درمان هاي شيميايي استاندارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۴:۴ب.ظ)
جايگزيني ترکيبات گياهي با درمان هاي شيميايي استاندارد موج - خرم آباد - مدير بخش علمي داروسازي بهداشتي دکتر جهانگير گفت: هدف اصلي اين شرکت در صنعت مواد بهداشتي، دارويي و آرايشي کشور، توليد ترکيبات گياهي موثر براي جايگزيني درمان هاي شيميايي رايج و استاندارد موجود است.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم آباد، دکتر «فرشاد اکبرنژاد» با بيان اين که اين شرکت اولين پروانه گياهي کشور در توليد شامپو سبوس برنج را اخذ کرده است، اظهار کرد: امروز هم محصولات دانش بنيان اين شرکت بر پايه تحقيقات علمي، نياز سنجي شده و با کيفيت توليد مي شود.
وي با اشاره به برخي محصولات توليد شده در اين شرکت، ادامه داد: از جمله محصولات توليد شده در اين شرکت، توليد ضد بوي بدن در قالب شامپو و اسپري است که با برندهاي پرمون و هربکس، در دسترس مردم قرار دارد.
دکتر اکبرنژاد خاطر نشان کرد: شامپو ضد بوي بدن يکي از قويترين مهارکننده هاي غدد چربي در بدن است که محققان واحد تحقيق و توسعه اين شرکت براي اولين بار با در نظر گرفتن نيازهاي جامعه آن را فرموله کرده اند، علاوه بر شامپو ، اسپري آن نيز توليد شده است.
مدير علمي داروسازي بهداشتي دکتر جهانگير تصريح کرد: از آنجا که در بسياري از مام هاي موجود و ساير ترکيبات مشابه آنها از آلومينيوم هيدروکلرايد استفاده مي شود و اين ترکيب داراي خواص سرطان زايي است، اين مجموعه با استفاده از ترکيبات و عصاره هاي گياهي از جمله اکاليپتوس، اقدام به توليد اين محصولات نموده است.
اين محقق در بخش ديگري از سخنانش به توليد ژل گياهي ضد آفتاب توسط اين شرکت، اشاره کرد و گفت: توليد ژل گياهي ضد آفتاب با spf 40 درصد از ديگر اقداماتي است که توسط اين شرکت براي جلب رضايت مردم، بر اساس عصاره گياهي توليد شده است.
دکتر اکبر نژاد يادآور شد: از جمله ترکيبات به کار رفته در اين محصول، عصاره هاي گياهي دارچين، کالاندولا و چاي سبز است که به علت همرنگي با پوست صورت، قابليت استفاده براي افراد و همه نوع پوستي؛ خصوصا پوست هاي آکنه اي و چرب را دارد.
مدير علمي داروسازي بهداشتي دکتر جهانگير هم چنين به توليد شامپوي روغن درخت چاي پرمون توسط اين مجموعه اشاره کرد و گفت: از آنجا که شوره سر يکي از مشکلات اصلي بسياري از مردم جامعه است اين شرکت اين محصول را با تحقيقات وسيع و کيفي، توليد کرده است.
دکتر اکبرنژاد اضافه کرد: اين شامپو از مهم ترين و موثرترين شامپوهاي موجود در بازار دارويي بهداشتي کشور براي کنترل خارش، و رفع شوره سر و جوش سر است.
وي ادامه داد: براي مثال در توليد اين محصول از عصاره پوست ليموي عماني که بر اساس مستندات علمي، قويترين ترکيب ضد شوره در بين 10 گونه گياهي است، استفاده مي شود .
اين محقق اظهار کرد: اين ماده از ترکيب شيميايي کتوکونازول قويتر و موثرتر است و در مواردي که شوره سر نسبت به درمان مقاوم است، نيز قابل استفاده مي باشد.
عضو ارشد واحد تحقيق و توسعه شرکت داروسازي بهداتشي دکتر جهانگير، خاطر نشان کرد: اين ماده از زمره قوي ترين آنتي بيوتيک هاي گياهي محسوب مي شود که مقاومت باکتريايي ندارد.
وي اظهار کرد: اين محصول براي رفع جوش هاي سر هم به علت ترکيبات موجود در آن قابل استفاده است.
دکتر اکبرنژاد افزود: محصول توليد شده توسط شرکت داروسازي بهداشتي دکتر جهانگير، داراي سه خاصيت عمده ضد شوره، ضد قارچ و ضد التهاب و خارش است.
وي گفت: محصول ديگر داروسازي شامپو چاي سبز است که يکي از موثرترين ترکيبات در کنترل و رفع چربي سر قابل استفاده است و از آنجايي که که ريزش ارثي مو اغلب با چربي مو همراه است، لذا کنترل چربي سر تا حد زيادي به کنترل ريزش مو کمک شاياني مي کند.
اين محقق گفت: همچنين براي درمان موثر ريزش مو، داروسازي دکتر جهانگير لوسيون گياهي ضد ريزش ارثي-هورموني هربکس را توليد کرده است.
وي اظهار كرد : اين لوسيون کاملا گياهي است و داراي چند ترکيب بارز گياهي ضد ريزش مو مانند کارتاموس و فيلانتوس است که براي اولين بار در سطح جهاني در فرمول يک ترکيب ضد ريزش استفاده شده است. براساس مقالات علمي معتبر ترکيبات اين لوسيون بسيار قوي تر از مينوکسيديل هستند بدون عوارض جانبي اين ترکيب، همچنين لوسيون ضد ريزش هربکس داراي قدرتي همسان فيناسترايد است.
دكتر اكبرن‍ژاد ياد آور شد: محلول مينوکسيديل و قرص فيناسترايد از درمان هاي معمول ريزش ارثي–هورموني مو هستند.
در پايان وي خاطر نشان کرد: متخصصين گروه تحقيق و توسعه داروسازي دکتر جهانگير هدف خدمت به مردم عزيز کشورمان شبانه روز در حال بررسي خواص دارويي گياهان ارزشمند با همکاري دانشگاه ها و موسسات علمي هستند تا بتوانند خدمتي هر چند کوچک را ارائه دهند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن