تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812912085




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس انجمن موسیقی جنوب کرمان منصوب شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس انجمن موسیقی جنوب کرمان منصوب شد جیرفت - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: طی حکمی از سوی مدیرعامل انجمن موسیقی ایران رییس انجمن موسیقی جنوب کرمان منصوب شد.


حجت الاسلام سید احمد حسینی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از پیشنهاد هیات مدیره انجمن موسیقی جنوب کرمان و به استناد بند الف ماده 9 آیین نامه تشکیل شعب استانی انجمن موسیقی ایران، هوشنگ کردستانی به عنوان رییس این انجمن منصوب شد.
وی با بیان اینکه حکم انتصاب رییس انجمن موسیقی جنوب کرمان در نشست انجمن موسیقی به کردستانی اعطا شد گفت: انجمن موسیقی جنوب کرمان سال گذشته به ثبت انجمن موسیقی ایران رسیده است.
وی بیان کرد: در هفت شهرستان جنوبی زیر پوشش این اداره کل استعدادهای بسیار خوبی در زمینه موسیقی وجود دارد که معرفی رییس انجمن موسیقی می تواند در شکوفایی این استعدادها نقش ایفا کند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با بیان این که در این منطقه موسیقی نواحی در سطح کشور حرف برای گفتن دارد خاطرنشان کرد: متاسفانه سال گذشته نیز یکی از پیشکسوتان موسیقی نواحی کشور در جیرفت درگذشت اما استعدادهای خوبی است که باید شناسایی و هدایت شوند.
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان هفت شهرستان جیرفت، کهنوج، عنبرآباد، فاریاب، رودبار جنوب، منوجان و قلعه گنج را زیر پوشش دارد و مستقل از مرکز استان فعالیت می کند.
3018/3028



20/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن