تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس چيزى را در دل پنهان نداشت، جز اين كه در لغزش هاى زبان و خطوط چهره او آشكار شد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819860228




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري نخستين مجمع عمومي انجمن شرکت هاي دانش بنيان اصفهان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۱:۱۰ق.ظ)
برگزاري نخستين مجمع عمومي انجمن شرکت هاي دانش بنيان اصفهان موج - نخستين مجمع عمومي انجمن شرکت هاي دانش بنيان استان اصفهان با حضور 63 شرکت در سالن اجتماعات اتاق بازرگاني و صنايع و معادن اصفهان برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، نايب رييس اتاق اصفهان در اين جلسه گفت: اتاق محل تجمع تشکل هاي اقتصادي است و بايد از اين فرصت براي توسعه بنگاه هاي اقتصادي بهره برد.
مصطفي رناسي يادآور شد: فاصله شرکت هاي دانش بنيان ايراني با همتايان خارجي بسيار نزديک است و نبايد اين فاصله مانند ساير بخش ها زياد شود که قابل دستيابي نباشد.
رناسي افزايش تعداد اعضا و تلاش براي توسعه کسب و کار را دو رويکرد مهم اتاق اصفهان در دوره جديد برشمرد و گفت: اتاق اصفهان با تشکيل مرکز مبادلات پيمانکاري فرعي در راستاي توسعه کسب و کار اعضا اقدام موثري انجام داده است.
وي از شرکت هاي دانش بنيان خواست با عضويت در اتاق بازرگاني از خدمات اين تشکل بهره مند شوند.
معاون توسعه فناوري شهرک علمي و تحقيقاتي اصفهان نيز در آيين آغاز به کار اين انجمن گفت: اين انجمن داراي 9 عضو از مديران و مسوولان شرکت هاي دانش بنيان است.
محمدجواد اميدي با بيان اينکه سال گذشته 220 تقاضا براي استقرار شرکتهاي جديد در اين شهرک داده شد، گفت: 175 شرکت در اين شهرک مستقر شدند که حدود 190 نفر از اعضاي آن ها داراي مدرک دکترا هستند.
وي افزود: اين انجمن به اجراي قوانين و تجاري سازي ايده هاي شرکت هاي دانش بنيان کمک و از اين شرکت ها حمايت مالي مي کند.
معاون توسعه فناوري شهرک علمي و تحقيقاتي اصفهان گفت: اکنون 407 شرکت در اين شهرک مستقر است.
نماينده مردم اصفهان در مجلس شوراي اسلامي نيز در اين مراسم گفت: ايجاد تشکل باعث تقويت اعضاي فعال هر بخش مي شود و بايد از تشکل گرايي در فضاي اقتصادي استقبال کرد.
حميدرضا فولادگر افزود: در قانون بهبود مستمر محيط کسب و کار، حمايت از تشکل هاي اقتصادي از سوي اتاق مورد تاکيد قرار گرفته و البته استقلال هر تشکل بايد حفظ شود.
وي با اشاره به سند چشم انداز توسعه 1404 ايران گفت: رسيدن به جايگاه نخست منطقه در افق 1404 نيازمند توجه به سه ضلع علم، فناوري و اقتصاد است.
فولادگر افزود: علم بايد منجر به فناوري و فناوري بايد به تجاري سازي ايده ها ختم شود تا ايده ها در اقتصاد کشور منجر به توليد ثروت شوند و توسعه اقتصادي ايجاد شود.
وي با اشاره به تشکيل فراکسيون حمايت از مخترعين، نوآوران و شرکت هاي دانش بنيان در مجلس شوراي اسلامي گفت: شرکت هاي دانش بنيان با ارائه اظهارنامه از پرداخت ماليات به مدت ده سال معاف هستند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن