تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ابتداى هر كتابى كه از آسمان نازل شده، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم است. هر گاه بس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818971336




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران پرچمدار تمدن نوین اسلامی است |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: ایران پرچمدار تمدن نوین اسلامی است
کد خبر: ۴۹۸۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴ - 10 May 2015


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، با بیان اینکه ایران پرچمدار تمدن نوین اسلامی است، گفت: کشورهای غربی بارها غرق شدنشان در تاریکی را نشان داده و همه می‌دانند که اهداف آنان از ورود و دخالت در امور سایر کشورها چیست.

ابوالقاسم خسروی سهل‌آبادی در گفت وگو با خبرنگار بین الملل خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه تمدن بزرگ ایرانی اسلامی ششصد سال معلم اروپا بوده است افزود :به تعبیر دانشمندان غربی وقتی که اروپا در تاریکی و جهالت مطلق بوده و خبری از علم و دانش و پزشکی و رشد و توسعه نبود ، اسلام پیشتاز در تحولات بزرگ علمی بود و صاحب دانشمندان بزرگی چون ابوعلی سینا و ابوریحان بیرونی و علم پزشکی و نجوم بوده است.

نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: با بررسی اجمالی دانشمندان بزرگ دنیا درمی‌یابیم خورشید علم را مسلمانان در اروپا روشن کرده اند اما این تمدن بزرگ اسلامی به دلایل مختلفی که برخی از آنان در کتاب شهید مطهری آمده است ، افول کرده است.

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: همان تمدن بزرگ و حکومت عظیم امروز با درخشش خورشید انقلاب از مشرق ایران اسلامی دوباره آغاز شده است.

وی با یادآوری فرمایش ده سال پیش ‌رهبر انقلاب مبنی بر اینکه ما درحال احیای تمدن نوین اسلامی هستیم، گفت: ایران در برابر دنیایی که در مادیات غرق شده به همت انسانهای الهی این انقلاب را هر روز به مرحله درخشان تر از قبل بالا می برد و به مانند یک انفجار بزرگ در حال گسترش در دنیا است.

خسروی سهل آبادی افزود: ما با هیچ کشوری در دنیا سر جنگ نداریم و در هیچ کشوری دخالت مستقیم نمی‌کنیم.

وی با بیان اینکه اسلام قلب همه نژادهای غرب را تسخیر می کند، گفت: در اروپا قرآن به عنوان معجزه جاوید پیامبر اسلام بیشترین فروش را دارد و گرایش به اسلام در آلمان مسئولان آن کشور را نگران کرده است. از طرفی دیگر غرب در یک بن بست بسیار خطرناک اسیر شده است و بحرانهایی که امروز بشریت را رنج می دهد به دست این قدرت های مادی غرب رغم خورده است.

وی گفت: در مدت 80 سال 175 میلیون انسان در جنگهای این قدرت های مادی کشته شده اند و به هر کشوری که وارد شده اند مانند ویتنام، عراق، افغانستان و ... به هیچ چیز رحم نکرده اند. صدها نوع مواد مخدر را به جان مردم دنیا انداخته اند و این ابتذال که امروز خانواده را در حال فروپاشی دارد و 800 کانال مبتذل ماهواره ای توسط این قدرتهای مادی رواج پیدا کرده است.

این نماینده مردم در مجلس نهم، ادامه داد: کشورهای مستکبر در جهت اهداف خود انواع سلاح های کشتار جمعی را گسترش داده اند. حال این سوال پیش می آید که آیا خطر برای بشریت مسلمانان هستند یا این تفکرات مادی غرب؟

وی افزود:‌ داعش این موجود قصی القلب از دامان این تفکر پرورش و آموزش یافت و به هیچ کس رحم نمی کند و به نام اسلام و دین این جنایات را انجام می دهد و می خواهد چهره اسلام را با این جنایات معرفی کند. اما نوری که بدست رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی روشن شده و با رهبری امام خامنه ای ادامه یافته است هیچ مشابهتی با این نوع تفکرات ندارد.

وی ادامه داد: نگاه اهل بیت به بشریت و به زن که آن را کوثر می داند و حتی نگاه اهل بیت به حق حیوانات و طبیعت و حتی این نگاه که با دشمن باید جوانمردی داشته باشیم هر روز در جهان در حال گسترش است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، گفت: امروز رتبه اول علمی خاور میانه و رتبه شانزده دنیا به دست دانشمندان غیرتمند و جوان ایرانی است و ایران یک قدرت هسته ای و پزشکی است. این تحول بزرگ به دست انسانهایی که تا پای جان فداکاری کرده اند ، سیصدهزار شهید داده اند بوجود آمده است و در این مسیر هرکس رسالت و مسئولیتی می پذیرد باید از خودش بگذرد و تا پای جان جهادی تلاش کند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن