تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سزاوار است هر يك از شما در دهان و بينى زياد آب بچرخاند، چرا كه اين كار، مايه آمرزش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818974520




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بی اعتمادی مردم عربستان به سخنان سخنگوی ائتلاف تجاوز به یمن


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بی اعتمادی مردم عربستان به سخنان سخنگوی ائتلاف تجاوز به یمن تهران- ایرنا- مردم عربستان بر اثر دروغ های زیاد احمد العسیری سخنگوی ائتلاف تجاوز به یمن به رهبری عربستان، نه تنها اعتماد خود را به وی از دست دادند بلکه معتقدند اخباری که وی اعلام می کند به هیچ وجه صحت نداشته وخلاف واقعیت است.


به گزارش پایگاه خبری یمن الان ، از جمله دروغ های احمد العسیری پیروزی های ادعایی نظامیان عربستانی در یمن ، مقابله با مرزبانان یمنی در مرز دو کشور وحوادث نجران می باشد که عکس آن صحت دارد.
مسئله فقط به بی اعتمادی ختم نمی شود بلکه دیگر، مردم عربستان سخنان احمد العسیری درباره پیروزی های ریاض در مقابله با ارتش وکمیته های مردمی یمن را به باد مسخره می گیرند ودر حالی که وی از پیروزی های عربستان دم می زند اخبار واقعی کشته وزخمی شدن دهها نظامی عربستانی به همراه تصویر آنها از رسانه های معتبر پخش می شود.
دروغ پردازی های رسانه ای احمد العسیری باعث شده وی را به محمد الصحاف وزیر اطلاع رسانی سابق عراق که در اشغال عراق توسط آمریکا در سال 2003 مدام دروغ می گفت تشبیه کنند.
مردم عربستان می گویند العسیری روی دست الصحاف زده ودر حالی که از پیروزی های ریاض دم می زند دفاع مدنی عربستان اعلام می کند 5 نظامی عربستانی کشته و11 تن دیگر زخمی شدند.
یک کاربر عربستانی در شبکه اجتماعی توییتر نوشت ،العسیری نسخه عربستانی محمد سعید الصحاف است که هدف هر دوی آنها فریب افکار عمومی واحمق تصور کردن مردم است.
یک کاربر دیگر عربستانی در توییتر گفت: العسیری ما مثل الصحاف عراقی ها است در حالی که حقیقت چیز دیگری است، در خیال زندگی می کند.
یک کاربر دیگر گفت: اگر ریاض سقوط هم بکند العسیری الصحاف در واشنگتن کنفرانس مطبوعاتی برپا می کند ومی گوید دنیا در سلامت به سر می برد.
یکی دیگر از کاربران عربستانی العسیری را جانشین الصحاف دانست وگفت: العسیری شاگرد همان مدرسه ای است که الصحاف در آن درس خوانده است.
یک کاربر عربستانی دیگر گفت: الصحاف می گفت: آمریکایی ها را نابود کردیم در حالی آنها پشت سر وی در بغداد در حال جنگیدن با مردم بودند، العسیری هم می گوید یمن را آزاد کردیم در حالی که جنبش انصار الله وارد نجران وجیزان شده وپایگاه هوایی مشیط را بمباران وبه دروازه های حضرموت رسیدند.
بر اثر تجاوز عربستان به یمن، که از تاریخ ششم فروردین ماه سال جاری به بهانه حمایت از عبدربه منصورهادی رییس جمهوری مستعفی و فراری یمن آغاز شد، علاوه بر ویرانی زیرساخت های حیاتی، تاکنون هزاران غیرنظامی کشته و صدها هزار نفر دیگر آواره شده اند.
خاورم** 1453**1566



19/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن