تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819635069




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خراسان رضوی رتبه سوم صنعت چاپ و نشر را در کشور دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: خراسان رضوی رتبه سوم صنعت چاپ و نشر را در کشور دارد مشهد - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: این استان و مشهد پس از تهران و قم رتبه سوم را در حوزه چاپ و نشر کشور دارد.


اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی روز شنبه به نقل از سیدسعید سرابی در نشست خبری روز خراسان رضوی در نمایشگاه کتاب تهران گزارش داد: جایگاه صنعت چاپ و نشر در استان خراسان رضوی بسیار ارزشمند و ویژه است.
وی گفت: فعالیت مجموعه های تخصصی همچون دانشگاه فردوسی و حوزه های علمیه مشهد نیز بر رونق صنعت چاپ و نشر در خراسان رضوی افزوده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در ادامه با اشاره به تحویل قطعات زمینهای شهرک صنعتی چاپ و نشر مشهد به مالکان آنها افزود: تاسیس شهرک صنعت چاپ و نشر در یکی از شهرکهای واقع در شمال مشهد از اقدامات ارزنده و تاثیرگذار در صنعت نشر استان خراسان رضوی است.
وی همچنین با اشاره به انتخاب مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال 2017 میلادی گفت: در چارچوب برنامه های متعدد به این منظور، در حوزه نشر نیز برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب با حضور کشورهای جهان اسلام در مشهد پیش بینی شده است.
وی افزود: شهرک چاپ و نشر خراسان برای سال 2017 میلادی راه اندازی و به بهره برداری می رسد.
سرابی در ادامه گفت: پارسال مجوز چاپ چهار هزار عنوان کتاب در خراسان رضوی صادر شد.
وی افزود: همچنین استان خراسان رضوی دارای 700 ناشر فعال است و بر اساس آمار های موجود بیشترین تعداد کتاب این ناشران مربوط به حوزه دین و ادبیات است.
بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی تهران که از روز چهارشنبه هفته پیش در مصلای تهران آغاز بکار کرده تا 26 اردیبهشت ماه جاری ادامه دارد.
7498/1858



19/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 148]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن