تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس براى اصلاح خود، خويشتن را به زحمت بيندازد، خوشبخت مى‏شود هر كس خود را در لذت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820642456




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شورولت رسماً و چراغ خاموش وارد ایران شد+سند


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
شورولت رسماً و چراغ خاموش وارد ایران شد+سند
شورولت رسماً و چراغ خاموش وارد ایران شد+سند بر اساس اطلاعات منتشرشده در یکی از مراکز رسمی مرتبط با واردات خودرو، شرکتی با نام «سهام پژوهان مهر»، مجوز واردات خودروهای شورولت را برعهده‌گرفته است.


به گزارش فرهنگ نیوز، طی سال‌های قبل یک شرکت بانام «ائل خودرو ارس» تبلیغاتی را انجام داد که در یکی از این تبلیغات، در کنار تصویر یک خودروی شورلت نوشته‌شده بود: «بازگشت یک افسانه پس از 34 سال!»

در شرایطی که سال‌ها از قطع رابطه سیاسی ایران و آمریکا می‌گذرد، پس از مذاکرات دولت یازدهم با 5+1 و رایزنی‌های دوطرفه مسئولان وزارت خارجه ایران و آمریکا، زمزمه‌هایی برای ورود رسمی برخی شرکت‌های آمریکایی ازجمله خودروسازان این کشور به ایران به گوش می‌رسد.

بااین‌حال، تمام این گمانه‌زنی‌ها در حد یک شایعه و فرضیه بوده و هیچ سندی مبنی بر حضور و دائر کردن نمایندگی رسمی این خودروها در ایران وجود نداشت. البته در سال‌های قبل یک شرکت بانام «ائل خودرو ارس» تبلیغاتی را انجام داد که در یکی از این تبلیغات در کنار تصویر یک خودروی شورلت نوشته‌شده بود: «بازگشت یک افسانه پس از 34 سال!»

این وضعیت در حالی بود که پس از گذشت حدوداً 2 سال از اعلام و ادعای این شرکت، هنوز هم خودروهای آمریکایی جز در مناطق آزاد امکان تردد در دیگر نقاط کشور و دریافت پلاک ایران را ندارند.

اما ظاهراً پیگیری‌ها و تلاش‌های برخی شرکت‌ها برای اخذ نمایندگی واردات خودرو از شرکت‌های آمریکایی ادامه داشته و اکنون یک شرکت ایرانی، مقدمات ورود خودروهای آمریکایی «شورلت» به داخل کشور و اخذ نمایندگی رسمی آن را به انجام رسانده است.

بر اساس اطلاعات منتشرشده در یکی از مراکز رسمی مرتبط با واردات خودرو، شرکتی با نام «سهام پژوهان مهر»، مجوز واردات خودروهای شورولت را برعهده‌گرفته است و در کنار برندهای مشهوری چون اطلس خودرو، آسان موتور و ستاره ایران، قرار است به فعالیت بپردازد.

بر اساس اطلاعات رسمی، شورولت (Chevrolet) یک شرکت خودروسازی آمریکایی است که هم‌اکنون نام برند گروهی از خودروهایی است، که توسط جنرال موتورز تولید می ‌شوند و نمونه هایی مانند کوروت و کامارو از مشهورترین مدل های آن هستند.

نکته جالب درباره شرکت سهام پژوهان مهر آن است که با جستجوی نام این شرکت، مشخص است می شود که شرکتی با همین نام، قبلا اقدام به تولید محصولی به نام «کارت خرید یاران» کرده بود که تلاش داشته با کاهش فاصله بین تولید ومصرف کننده و حذف پول نقد در معاملات، طرح هایی چون ارائه تخفیف را پیاده کند!

حال باید منتظر ماند و دید واکنش مسئولان وزارت صنعت و نمایندگان خاورمیانه شرکت جنرال موتور که این مجوز از سوی آنها صادر شده، در خصوص این ادعای شرکت مذکور و تایید مقدمات آن توسط برخی نهادهای مسئول در امر واردات خودرو چیست؟


شورولت رسماً و چراغ خاموش وارد ایران شد+سند


منبع: صبحانه


94/2/17 - 21:54 - 2015-5-7 21:54:15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن