تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا را خالصانه ياد كنيد تا بهترين زندگى را داشته باشيد و با آن راه نجات و رستگارى را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802894660




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئال میهمان «تازه قهرمان»/رویارویی جالب بوفون و کاسیاس


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



رئال میهمان «تازه قهرمان»/رویارویی جالب بوفون و کاسیاس
مدافع عنوان قهرمانی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا فردا شب در خانه قهرمان سری آ به میدان خواهد رفت. نکته جالب این دیدار رویارویی دروازه‌بانان اسطوره‌ای این دو باشگاه با یکدیگر است.
روز نو : مدافع عنوان قهرمانی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا فردا شب در خانه قهرمان سری آ به میدان خواهد رفت. نکته جالب این دیدار رویارویی دروازه‌بانان اسطوره‌ای این دو باشگاه با یکدیگر است.


به گزارش روزنو، رئال مادرید می‌خواهد نخستین تیمی باشد که از عنوان قهرمانی خود در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا دفاع می‌کند اما این تیم در دیدار با یوونتوس کار دشواری پیش رو دارد. مردان «کارلو آنچلوتی» سه ساعت منتظر ماندند تا از سد اتلتیکو مادرید در مجموع دو بازی رفت و برگشت بگذرند و اکنون به تیم تدافعی دیگری برخورده‌اند.


رئال سه شنبه شب با یووه‌ای رو به رو می‌شود که در فاصله چهار بازی به پایان رقابتهای سری آ به عنوان قهرمانی رسیده و در ۳۴ بازی تنها ۱۹ گل دریافت کرده است.


خط دفاعی یووه در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا هم عالی بوده و در ۱۰ بازی فقط پنج گل دریافت کرده و شش بار هم دروازه این تیم بسته نگاه داشته شده است.


سه مدافع مرکزی یووه به نام‌های جورجیو کیه‌لینی، آندره‌آ بارزاگلی و لئوناردو بونوچی چهار فصل است که با یکدیگر بازی می کنند؛ هم در تیم یوونتوس و هم در تیم ملی ایتالیا. این سه بازیکن چهار فصل پیاپی است که قهرمان سری آ می‌شوند.


بونوچی در خصوص دیدار با رئال مادرید اظهار کرد: فکر می‎کنیم ما بهترین خط دفاعی را در اختیار داریم. ما همدیگر را به خوبی درک می‌کنیم چراکه مدت زمان زیادی است که با یکدیگر بازی می‌کنیم.


اکنون پرسش اینجاست که آیا این خط دفاعی آنقدر خوب هست که بتواند مقابل کریستیانو رونالدو که در پیروزی ۳ بر ۲ مقابل سویا  بیست و پنجمین هت تریک خود را به انجام رساند، مقاومت کند؟


البته یوونتوس هم باید نگران خط دفاعی رئال مادرید باشد. این تیم از پیروزی ۲ بر یک مقابل لودوگورتس در تاریخ اول اکتبر، هنوز در  هیچ بازی خارج از خانه گلی دریافت نکرده است. در واقع رئال مادرید ۴۴۴ دقیقه است که در بازی‌های خارج از خانه گل نخورده است.


این دو تیم آخرین بار ۱۲ سال پیش در مرحله نیمه نهایی با یکدیگر رو به رو شدند. جایی که یووه در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه ۴ بر ۳ به برتری رسید. از آن بازی فقط ایکر کاسیاس و لوییجی بوفون در ترکیب دو تیم باقی مانده‌اند.


یوونتوس و رئال مادرید در مجموع ۱۶ بار با یکدیگر بازی کرده‌اند که همه این دیدار های در چارچوب رقابتهای اروپایی بوده است. اولین رویارویی این دو تیم به یک چهارم نهایی فصل ۶۲-۱۹۶۱ بازمی‌گردد.


این دو تیم یک بار هم در دیدار پایانی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا در سال ۱۹۹۸ با هم بازی کردند که رئال موفق شد حریف خود را ببرد و هفتمین قهرمانی خود در این رقابتها را جشن بگیرد.


این دو تیم آخرین بار فصل گذشته در مرحله گروهی با هم بازی کردند که رئال در بازی رفت در برنابئو با نتیجه ۲ بر یک برنده شد و در تورین ۲ بر ۲ مساوی کرد.




تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن