تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819473618




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زمان ارائه کليد و نتايج اوليه آزمون دستياري پزشکي اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۲:۵ب.ظ)
زمان ارائه کليد و نتايج اوليه آزمون دستياري پزشکي اعلام شد موج - دبيرخانه شوراي آموزش پزشکي و تخصصي زمان اعلام کليد و نتايج اوليه آزمون دستياري پزشکي را اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، دبيرخانه شوراي آموزش پزشکي و تخصصي پيرامون زمان اعلام کليد اوليه و نتايج اوليه چهل و دومين دوره آزمون پذيرش دستيار تخصصي باليني اطلاعيه اي صادر کرد.
متن اين اطلاعيه بدين شرح است: چهل و دومين دوره آزمون پذيرش دستيار تخصصي باليني که پنج‌شنبه، مورخ 10 ارديبهشت 94، رأس ساعت 9 صبح با حضور 14 هزار و 863 نفر داوطلب در 20 دانشگاه علوم پزشکي و در 19 شهر برگزار شد، در اين دوره تعداد 7 هزار و 497 نفر آقا و 7 هزار و 366 نفر خانم شرکت کردند.
پذيرفته‌شدگان اين دوره در 36 دانشگاه علوم پزشکي و 27 رشته تخصصي باليني در 397 رشته- محل مشغول به تحصيل خواهند شد.
کليد اوليه آزمون در روز يکشنبه، مورخ 13 ارديبهشت 94، رأس ساعت 18 بعد از ظهر بر روي سايت http://sanjeshp.ir قرار مي‌گيرد و داوطلبان مي‌توانند اعتراضات احتمالي خود به سوالات را از ساعت 18 تاريخ 13 ارديبهشت 94 لغايت پايان وقت اداري 16 ارديبهشت 94 صرفا به‌صورت اينترنتي و از طريق فرم طراحي شده بر روي سايت http://sanjeshp.ir ارسال کنند تا پس از رسيدگي به اعتراضات و در اسرع وقت تصحيح پاسخنامه‌ها انجام و تا هفته پاياني ارديبهشت نتايج اوليه که شامل نمرات خام داوطلبان و رتبه بدون اعمال سهميه است، اعلام خواهد شد.
ظرفيت پذيرش در کل 27 رشته تخصصي در حدود 2 هزار و 800 نفر خواهد بود که 30 درصد اين ظرفيت عطف به قانون برقراري عدالت آموزشي مختص متقاضيان استفاده از سهميه بومي و مناطق محروم در نظر گرفته شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 350]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن