تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كسى، به هدايتى راهنمايى كند، پاداشى را كه براى پيروان هدايت وجود دارد، براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819908408




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرفسور طعم پیروزی را می‌چشد؟/جدال 2 تبریزی یکی برای قهرمانی دیگری برای ماندن


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال
پرفسور طعم پیروزی را می‌چشد؟/جدال 2 تبریزی یکی برای قهرمانی دیگری برای ماندن
بازی های هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال به طور همزمان ساعت 18 امروز جمعه برگزار می‌شود رقابت برای قهرمانی و سقوط نکردن به لیگ دسته یک در بالا و پایین جدول در این هفته به اوج خود می‌رسد.

پرفسور طعم پیروزی را می‌چشد؟/جدال 2 تبریزی یکی برای قهرمانی دیگری برای ماندن
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران 8 مسابقه هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال به طور همزمان ساعت 18 امروز جمعه انجام می شود. 6 تیم در بالای جدول برای قهرمانی و کسب سهمیه و 6 تیم هم در پایین جدول برای سقوط نکردن با یکدیگر رقابت می‌کنند.


*پرسپولیس - پیکان/پیکان سواری سرخپوشان در آزادی


تیم فوتبال پرسپولیس امروز ساعت 18 در ورزشگاه آزادی از تیم فوتبال پیکان پذیرای می‌کند.


سرخپوشان با هدایت برانکو هم نتوانستند وضعیتشان را در جدول رده‌بندی بهبود بخشند و با 30 امتیاز در جایگاه دهم قرار دارند. به هرحال پرسپولیس برای خروج ازشرایط بحرانی باید در این بازی 3 امتیاز را بگیرد تا در منطقه خطر سقوط قرار نگیرد. همچنین به نظر می‌رسد شاگردان برانکو کارسختی مقابل خط حمله بی‌آزار پیکان داشته باشند چرا که این خط حمله فقط 13 گل در 27 مسابقه زده است. هر چند خط دفاع پرسپولیس هم وضعیت مناسبی ندارد و 33 گل خورده در کارنامه‌اش دارد.


در آن سوی میدان تیم پیکان با 25 امتیاز همچنان در بین 3 تیم قعرنشین جدول قرار دارد و هر گونه توقف در این بازی می‌تواند این تیم را پیش از پیش به سقوط نزدیک کند. در حالی که برد در این بازی می تواند پیکان رابه رده یازدهم جدول برساند. به هر حال اگرپیکانی‌ها می‌خواهند در لیگ برتر بمانند باید 3 امتیاز این بازی حساس و مهم را را کسب کنند تا همچنان به ماندن در لیگ برتر امیدوار بمانند. محمد نصرتی وسید مهدی رحمتی شاگردان سابق برانکو در تیم ملی بودند. به هر حال باید دید این شاگردان سابق می‌تواند یک بار دیگر توانایی‌شان را به مربی سابقشان نشان دهند یا نه!


پیام صادقیان به علت اخراج ازسوی برانکو در این بازی حضور ندارد. محمد خانزاده هم 9 ماه ازمیادین محروم شده است و سوشا مکانی هم محرومیت تعلیقی دارد. همچنین محسن بنگر و رضا نوروزی از مصدومان تیم پرسپولیس هستند که باید دید به این بازی می‌رسند یا نه! سیاوش یزدانی مقدم هم تنها بازیکن سه اخطاره پیکان در این بازی است.


گفتنی است در مجموع 19 مسابقه 2 تیم پرسپولیس 14 بار و پیکان 3 بار پیروز شده‌اند در این بازی ها سرخپوشان 39 بار دروازه‌ پیکان را باز کردند و پیکانی‌ها نیز 20 بار موفق به گلزنی شدند.


شایان ذکر است بازی رفت 2 تیم یک بر صفر به نفع پرسپولیس به پایان رسید.


*صبای قم - استقلال/طلسم نبردن های آبی پوشان شکسته می شود؟


تیم فوتبال صبای قم امروز ساعت 18 در ورزشگاه یادگار امام قم میزبان تیم فوتبال استقلال است.


آبی‌پوشان 5 هفته است که بردی نداشتند بر این اساس قصد دارند طلسم نبردن‌هایشان را در قم بشکنند. همچنین شاگردان قلعه‌نویی بعد از تساوی مقابل پدیده از کورس قهرمانی خارج شدند و هم اکنون برای کسب سهمیه تلاش می‌کنند و با این حال شانس زیادی ندارند و خیلی سخت است که بتوانند آسیایی شوند. اگر استقلال در این بازی برنده شود آن وقت فقط تا رده پنجم بالا می‌آید اما همچنان به کسب سهمیه آسیایی امیدوار می‌ماند.


در آن سوی میدان صبای قم با 34 امتیاز در جایگاه هشتم قرار دارد اگر این تیم در این بازی برنده شود از جایش تکان نخواهد خورد.


به هر حال باید دید نتایج به سود آبی‌پوشان در این هفته رقم می‌خورد یا نه!


حنیف عمران‌زاده تنها بازیکن 3 اخطاره استقلال برای این بازی است نمی‌تواند تیمش را در این بازی همراهی کند. جلال علی محمدی هم به علت محرومیت نمی‌تواند تیم صبا را در این بازی همراهی کند.


گفتنی است 2 تیم فوتبال استقلال و صبا در مجموع 21 بار به مصاف هم رفته‌اند که 10 برد سهم استقلال و 2 برد سهم صبا بوده است در بازی های 2 تیم 32 بار دروازه‌ صبا فروریخته و 20 بار نیز دروازه‌ استقلال گشوده شده است.


شایان ذکر است بازی رفت 2 تیم با تساوی 1 بر1 به پایان رسیده است.


*تراکتور سازی - گسترش فولاد/جدال 2 تبریزی یکی برای قهرمانی دیگری برای ماندن


دربی تبریز 2 تیم فوتبال تراکتورسازی و گسترش فولاد امروز ساعت 18 برگزار می‌شود.


نتیجه این بازی دربی برای تیم های صدر و قعر جدول مهم است.


تراکتورسازی با 53 امتیاز در صدر جدول قرار دارد. اگر این تیم دربی تبریز را ببرد آن وقت با 56 امتیاز یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک می‌شود و همچنان صدرنشین باقی می‌ماند.


در آن سوی میدان تیم فوتبال گسترش فولاد برخلاف همشهری‌اش تراکتورسازی وضعیت مناسبی در جدول رده‌بندی ندارد و با 37 امتیاز در رده‌ یازدهم قرار دارد. این تیم برای جدا شدن از تیم های فانوس به دست این بازی را ببرد تا با کسب امتیاز وضعیت خود را در جدول سروسامان بدهد. گسترش فولاد یکی از 6 تیم انتهای جدول است که وضعیتش نسبت به 5 رقیب خود در انتهای جدول بهتر است. فراز کمالوند در مقطعی هدایت تراکتورسازی را بر عهده داشت بر این اساس به خوبی این تیم را می‌شناسد.


اما اولیویرا هم نمی‌خواهد تیمش صدرنشینی‌اش را از دست بدهد. به هر حال تراکتورسازی فقط در صورت شکست در دربی تبریز صدر جدول را از دست می‌دهد آن هم به شرطی که نفت بتواند از پدیده 3 امتیاز بگیرد.


مگنو باتیستا بازیکن 3 اخطاره گسترش فولاد در این بازی است و احمد امیر کامدار بازیکن محروم تراکتورسازی است.


گفتنی است بازی رفت این 2 تیم با نتیجه 3 بر یک به سود تراکتورسازی به پایان رسید.


*پدیده - نفت تهران/نگاه نفت به صدور جدول از مسیر مشهد


تیم فوتبال پدیده مشهد امروز ساعت 18 در ورزشگاه ثامن مشهد میزبان تیم فوتبال نفت تهران است.


تیم نفت تهران در هفته‌های اخیر صدر جدول را به تراکتورسازی واگذار کرده‌است این تیم برای اینکه شانس قهرمانی‌اش را از دست ندهد و اختلاف خود را با تیم سوم جدول حفظ کند، باید این بازی را ببرد. توقف در این بازی جایگاه دوم نفت را با خطر مواجه می‌کند.


در آن سوی میدان، تیم پدیده مشهد با 31 امتیاز در جایگاه نهم قرار دارد و در صورت برتری در این بازی می‌تواند امیدوار باشد که جایگاه هشتم لیگ را در پایان فصل از آن خود سازد. اگر پدیده این بازی را ببازد آن وقت سقوط یک پله‌ای در جدول خواهد داشت.


گفتنی است، تنها مسابقه 2 تیم در لیگ برتر به نهم آبان فصل جاری باز می‌گردد. در این بازی نفت با پنالتی دقیقه 36 لئوناردو پادووانی حریف خود را شکست داد.


اکبر صادقی تنها بازیکن محروم این بازی است که نمی‌تواند تیم پدیده را در این بازی همراهی کند.


گفتنی است، بازی رفت این 2 تیم با نتیجه 1 برصفر به سود نفت به پایان رسید.


*استقلال خوزستان - سپاهان/شاگردان ویسی گامی به سمت سقوط


شاگردان ویسی امروز ساعت 18 در ورزشگاه خانگی‌شان میزبان زردپوشان سپاهان هستند.


تیم استقلال خوزستان با 26 امتیاز در جایگاه سیزدهم قرار دارد این تیم همچنان در منطقه خطر سقوط قرار دارد و این هفته هم مقابل تیم قدرتمند سپاهان باید به میدان برود. آبی‌پوشان اهواز با 39 گل خورده دومین خط دفاع ضعیف لیگ را در اختیار دارد. بر این اساس تقابل با خط حمله زهردار سپاهان برای شاگردان ویسی کار خیلی سختی است.


در آن سوی میدان زردپوشان اصفهانی با 50 امتیاز همچنان در کورس قهرمانی قرار دارند آنها برای اینکه همچنان در کورس قهرمانی بمانند باید این بازی را ببرند.


علی کریمی، تنها بازیکن 3 اخطاره سپاهان در این دیدار است. ایمان باصفا هم بازیکن محروم استقلال خوزستان است.


گفتنی است، بازی رفت 2 تیم با برتری 3 بر 2 سپاهان به پایان رسید.


*ذوب‌آهن - نفت مسجد سلیمان/تقابل 2 تیم با 2 هدف متفاوت


تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان امروز ساعت 18 به مصاف تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان می‌رود.


تیم فوتبال ذوب‌آهن هفته گذشته با بردی که مقابل فولاد خوزستان بدست آورد در رده پنجم جدول قرار گرفت و اکنون هم هدف اصلی این تیم کسب سهمیه آسیا است.


در آن سوی میدان، تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان هم با 22 امتیاز تنها روی کاغذ شانس بقاء در لیگ برتر را دارد. به هر حال اگر شگفتی در این بازی رخ ندهد از همین حالا باید نفت مسجد سلیمان را لیگ یکی بدانیم.


اگر ذوب‌آهن بتواند این بازی را ببرد و فولاد هم مقابل ملوان شکست بخورد آن وقت ذوب در جایگاه چهارم قرار می‌گیرد.


شاگردان مکوندی هم با هر نتیجه‌ای غیر از برد همچنان در بین 2 تیم قعرنشین جدول باقی خواهد ماند.


حسین مالکی، و رضا درویشی بازیکنان 3 اخطاره این بازی هستند که نمی‌توانند نفت را در این بازی همراهی کنند.


تنها مسابقه 2 تیم در لیگ برتر به نهم آبان فصل جاری بازمی‌گردد که نتیجه این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.


*راه‌آهن - سایپا/نارنجی‌پوشان بدنبال پرتاب راه‌آهن به پرتگاه


تیم فوتبال راه‌آهن امروز ساعت 18 به مصاف نارنجی‌پوشان سایپا می‌رود.


تیم راه‌آهن با 22 امتیاز قعرنشین لیگ برتر است این تیم برای ماندن در لیگ برتر تا معجزه فکر می‌کند. شاگردان کاظمی در صورت برد همچنان در منطقه خطر خواهند بود این در حالی است که توقف در این بازی تنها راه‌آهن را روی کاغذ در لیگ نگه می‌دارد.


در آن سوی میدان، تیم سایپا با 38 امتیاز در جایگاه هفتم جدول قرار دارد و به نظر می‌رسد این تیم مقام هفتمی خود را تثبیت کرده است و تنها تلاش می‌کند که خود را به رده ششم نزدیک کند.


مجتبی رمضانی و سجاد مشکل‌پور بازیکنان محروم سایپا برای این مسابقه هستند.


در مجموع 19 بازی انجام شده بین این 2 تیم، سایپا 6 بار و راه‌آهن 7 بار به برتری دست یافتند. در این بازی‌ها سایپا 20 بار و راه‌آهن 19 بار به گل دست یافتند.


گفتنی است، بازی رفت این 2 تیم با برتری 2 بر 1 راه‌آهن به پایان رسید.


*ملوان - فولاد خوزستان/رویارویی اسکوچیچ با تیم سابقش


انزلی‌چی‌ها امروز ساعت 18 میزبان تیم فوتبال فولاد خوزستان هستند.


تیم فولاد خوزستان با شکستی که مقابل ذوب‌آهن متحمل شد از کورس قهرمانی باز ماند. در حال حاضر فولاد 47 امتیازی، ذوب‌آهن را در پشت خود می‌بیند و در صورت توقف در این بازی جایگاه خود را در رده چهارم نیز از دست می‌دهد اما برد در این بازی می‌تواند یک بار دیگر فولاد را به سه تیم بالای جدول نزدیک سازد. اسکوچیچ سرمربی فولاد که فصل گذشته هدایت ملوانی‌ها را برعهده داشت شناخت خوبی از تیم سابقش دارد بر این اساس این موضوع کار را برای انزلی‌چی‌ها سخت می‌کند.


در آن سوی میدان، تیم فوتبال ملوان این روزها نتایج خوبی کسب نکرده است. در صورت توقف در این بازی یک بار دیگر در منطقه خطر سقوط قرار می‌گیرد ملوان 26 امتیازی در صورت برد در این بازی می‌تواند خود را به رده یازدهم جدول برساند.


این 2 تیم در لیگ برتر 23 بار به مصاف هم رفتند که فولاد 11 بار و ملوان 6 بار پیروز شدند. در این بازی‌ها، فولاد 19 بار و ملوان 16 بار موفق به گلزنی شدند.


گفتنی است، بازی رفت این 2 تیم با برتری 1 برصفر فولاد به پایان رسید.


انتهای پیام/



اخبار مرتبط

تنها خریدار تمام نقد پرسپولیس من هستم / برخی‌ها با لابی‌ با پیشکسوتان می‌خواهند صاحب پرسپولیس شوند+سند
تمام تمرکزم را روی 3 بازی آخر پیکان گذاشتم/برای بقا در لیگ می‌جنگیم
کرمانی مقدم: می خواهیم سایپا را شکست بدهیم
هنوز شانس کسب رتبه‌های بالاتر را داریم/به دنبال فوتبال پاک هستیم
تجلیل از پدران شهید 8 سال دفاع مقدس پیش از دیدار تیم های پرسپولیس و پیکان
اسامی محرومان هفته بیست و هشتم لیگ برتر
برانکو: ما ضعیف نیستیم ما پرسپولیس هستیم/ مقابل بازیکنان سابقم بازی خواهیم کرد
اصفهان میزبان جام باشگاه‌های فوتسال آسیا شد/25 آبان سالن اصلی رقابت‌های آسیایی
13 اردیبهشت مراسم قرعه کشی پلی آف تیم های لیگ دسته اول




۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن