تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سلام را رواج ده تا خير و بركت خانه ‏ات زياد شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803250541




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واريز 9 ميليارد تومان يارانه شير به حساب دامداران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۶:۴۴ب.ظ)
واريز 9 ميليارد تومان يارانه شير به حساب دامداران موج - رئيس سازمان جهاد کشاورزي مازندران گفت: 12 هزار دامدار تحويل دهنده شير در استان فعاليت داشتند که تا چند روز آينده 9 ميليارد تومان يارانه شير به حساب آنان واريز مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، دلاور حيدرپور در گردهمايي شوراها، دهياران و تشکل‌هاي بخش کشاورزي که به منظور بررسي مسائل و مشکلات کشاورزي اين شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اهميتي که کشاورزي در همه کشورها به خصوص ايران دارد، تأمين امنيت غذايي جامعه از جمله دغدغه‌هاي همه دولتمردان است.
وي با بيان اينکه خوشبختانه اهميت بخش کشاورزي بر تصميم گيران کشور پوشيده نيست، گفت: با توجه به منويات مقام معظم رهبري در خصوص اقتصاد مقاومتي، بخش اعظمي از اين دستور به مسوولان بخش کشاورزي و توليدکنندگان بر مي‌گردد.
رئيس سازمان جهاد کشاورزي مازندران ادامه داد: در راستاي اقتصاد مقاومتي 10 طرح خوداتکايي محصولات اساسي و استراتژيک بخش کشاورزي از جمله برنج تهيه و ابلاغ شد که در حال اجرايي شدن است.
حيدرپور با اشاره به اينکه مازندران نسبت به ساير استان‌ها کمتر از کمبود منابع آبي رنج مي‌برد گفت: با توجه به وضعيت مناسب تري که نسبت به ديگر استان‌ها داريم، اما؛ شرق مازندران در مقايسه با ساير شهرستان‌هاي استان با کمبود منابع آبي حادتري مواجه است.
وي اظهار کرد: خوشبختانه دولت با پرداخت 85 درصدي تسهيلات بلاعوض براي احداث باغ در زمين‌هاي شيب دار اين امکان را براي کشاورزان مناطق بالادست فراهم کرده تا رونق بيشتري در بخش کشاورزي استان حاصل شود.
رئيس سازمان جهاد کشاورزي مازندران گفت: بخش کشاورزي مازندران 11 ميليارد تومان براي آبياري تحت فشار دريافت کرده که 9 ميليارد تومان ديگر اختصاص خواهد يافت.
حيدرپور ادامه داد: براي توسعه باغات و انتقال آب در زمين‌هاي شيب دار در سال گذشته 45 ميليارد تومان طي سه سال از محل اعتبارات حوادثي در نظر گرفته شده است.
وي افزود: سازمان جهاد کشاورزي از توسعه باغات در زمين‌هاي شيب دار حمايت‌هاي لازم را دارد اما در توسعه باغات در دشت‌ها هيگونه حمايتي را ندارد چراکه شاليزارهاي مازندران بايد براي کشت برنج اختصاص يابد و جايگزيني ندارد.
رئيس سازمان جهاد کشاورزي مازندران، ارتقاي بهره وري را از جمله سياست‌هاي مهم وزارتخانه متبوع برشمرد.
حيدرپور با بيان اينکه دولت سالانه يک هزار ميليارد تومان يارانه کود، داروهاي دامي و واکسن پرداخت مي‌کند، گفت: در اکثر مواقع از کشاورزان شنيده مي‌شود که کود فسفات از قيمت بالايي برخوردار است و کشاورزان بايد هزينه بالايي براي خريد آن پرداخت کنند در حالي که کود فسفات وارداتي است و هزينه تمام شده هر کيسه آن براي دولت 110 تا 115 هزار تومان است که 50 تا 55 هزار تومان به دست کشاورز مي‌رسد.
وي اظهار کرد: پرورش ماهي در قفس از ظرفيت‌هاي خوب دريا به شمار مي‌رود که تاکنون توجه چنداني به آن نشده است و استارت آن در شهرستان نوشهر زده شده و آمادگي براي ورود سرمايه گذاران به اين بخش وجود دارد.
رييس سازمان جهاد کشاورزي مازندران تصريح کرد: زميني از سال 72 براي احداث بانک زمين تحويل داده شد که به دليل تداخل با مناطق چهارگانه محيط زيست عملياتي نشد که در حال حاضر اين اين مشکل برطرف شده که 120 ميليارد تومان اعتبار براي احياي 6 هزار هکتار زمين براي فعاليت‌هاي کشاورزي و پرورش ميگو و ماهي آماده سرمايه گذاري سرمايه گذاران است.
حيدرپور در بخش پاياني سخنان خود به پرداخت يارانه شير به دامداران اشاره کرد و افزود: 12 هزار دامدار تحويل دهنده شير در استان فعاليت داشتند که تا چند روز آينده 9 ميليارد تومان يارانه شير به حساب آنان واريز مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن