تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده اى حقیقت ایمانش را کامل نمى کند مگر این که در او سه خصلت باشد: دین شناسى، تدبر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815573364




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيام شهردار تهران به آيين نکوداشت استاد موسوي بلده


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۶:۲۲ب.ظ)
پيام شهردار تهران به آيين نکوداشت استاد موسوي بلده موج - در آيين نکوداشت و تکريم استاد سيد محسن موسوي بلده پيشکسوت، مدرس و داور مسابقات قرآن کشورمان، پيام دکتر قاليباف شهردار و رئيس شوراي عالي قرآن شهرداري تهران قرائت شد.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام سيد حسين کوششي دبير شوراي عالي قرآن شهرداري تهران در اين مراسم با اهداي هدايايي پيام شهردار تهران را نيز تقديم استاد موسوي بلده نمود.
متن پيام شهردار و رئيس شوراي عالي قرآن شهرداري تهران خطاب به استاد موسوي بلده بدين شرح است:
استاد ارجمند جناب آقاي سيد محسن موسوي بلده، بدون ترديد در عصر حاضر که تعاليم بر حق ناب اسلام و ارزش‌هاي ديني و معنوي مورد هجمه‌هاي همه‌جانبه دشمنان قسم‌خورده اسلام، انقلاب و تشيع قرارگرفته است، توسعه و تعميم باورهاي ديني مبتني بر تعاليم حيات‌بخش قرآن کريم ضرورتي اجتناب‌ناپذير است.
با عنايت به اينکه رشحات امواج درياي بيکران الهي شامل جنابعالي شده و مقدرات ذات اقدس احديت بر اين تعلق يافته تا مشمول يک‌عمر خدمت به ساحت مقدس قرآن کريم گرديد، ما نيز بر خود فرض مي‌دانيم ضمن پاسداري از مقام شامخ خادمين صديق به قرآن مراتب تقدير و تشکر خود را از جنابعالي صميمانه ابراز نمائي‌ام.
اميدواريم همواره در ظل توجهات حضرت حق بتوانيد در پرتو قرآن و عترت موفق بوده و منشأ خدمات بيشتر به جامعه قرآني براي علاقه‌مندان به معارف قرآن کريم باشيد.
لازم به ذکر است مراسم نکوداشت و تکريم استاد سيد محسن موسوي بلده با حضور اساتيد و برخي از اعضاي شوراي عالي قرآن روز دوشنبه، هفتم ارديبهشت‌ماه از ساعت 16 تا 18 در تالار فردوسي خانه انديشمندان علوم انساني برگزار شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن