تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803100647




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استفاده از ظرفیت رسانه هدایت گر جامعه خواهد بود |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: استفاده از ظرفیت رسانه هدایت گر جامعه خواهد بود
کد خبر: ۴۹۵۶۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲ - 28 April 2015


رییس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورا  به تاثیرات جنگ روانی به عنوان یکی از ظرفیت‌های بالقوه  رسانه‌ اشاره کرد و افزود: می‌توان از این ظرفیت موثر در  همراهی دولت استفاده کرد، رسانه‌ها فرهنگ ساز هستند و این ظرفیت کمی نیست. رسانه‌ها می‌توانند نگرش‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و حتی نظامی را جهت دهی کنند و هدایت‌گر باشد.

به گزارش پرتال شورای اسلامی شهر تهران، رحمت اله حافظی در نشست دوستانه با دانشجویان دانشکده خبر که به مناسبت هفته شوراها برگزار شد،‌ با ابراز خرسندی از حضور در جمع دانشجویان،‌ اظهار کرد:‌ آینده رسانه کشور در دستان شما دانشجویان است و با توجه به ظرفیت بالای رسانه در صورت‌ استفاده بهینه، رسانه می‌تواند هدایتگر جامعه شود.

وی با اشاره به تاثیرات جنگ روانی به عنوان یکی از ظرفیت‌های بالقوه رسانه‌،‌ گفت:‌ می‌توان از این ظرفیت موثر در  همراهی دولت استفاده کرد، رسانه‌ها فرهنگ ساز هستند و این ظرفیت کمی نیست. رسانه‌ها می‌توانند نگرش‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و حتی نظامی را جهت دهی کنند و هدایت‌گر باشد.

رئیس کمیسیون سلامت،‌ محیط زیست و خدمات شهری از دانشجویان دانشکده خبر خواست تا قدردان ظرفیت‌های موجود در حوزه رسانه‌ باشند،‌ به فرمان امام خمینی برای تشکیل شوراها در سال اردیبهشت ماه سال 58 اشاره کرد و گفت:‌ این فرمان امام راحل در روزهای اولیه انقلاب بیانگر اهمیت نهاد شوراها است از سویی در قانون اساسی نیز به جایگاه‌ شوراها توجه و تاکید شده است.

وی با بیان اینکه برای نخستین بار بعد از 15 سال موضوع سلامت شهروندان در قالب یک کمیسیون در شورای شهر تهران پیگیری شد،  افزود: با روی کار آمدن دورچهارم شوراها موضوع سلامت،‌ محیط زیست و خدمات شهری در کمیسیونی مورد توجه قرار گرفت که دستاوردهای بزرگی نیز داشته است. پیش از این نگرش به شوراها، نگرش به ساخت وساز،‌عمران ، پل و معبر و خیابان بود.

حافظی در ادامه نشست گزارشی از عملکرد کمیسیون سلامت شورای شهر تهران در دور چهارم به دانشجویان ارائه کرد و گفت:‌  الزام شهرداری به تهیه سند جلوگیری از آبیاری دشت جنوب با پساب، حفظ باغات به هم پیوسته کن و تبدیل این پهنه به فضای سبز، مداخله به موقع از ساخت و ساز در بوستان ولایت و جلوگیری از تغییر فضای سبز آن به فضای مسکونی ، انتشار لایحه بودحه سال 94 در سایت شورای شهر تهران برای مشارکت مردم،‌ پیگیری و رصد کیفیت مواد غذایی، الزام نصب فیلتر دوده بر روی اتوبوس‌ها، الزام شهرداری به تهیه شناسنامه باغات، توسعه انرژی‌های نو،‌ بازدید از کارخانه‌سیمان، معادن شن و مای و کارخانه اسکانیا،‌ حمایت ازجمله اقدامات کمیسیون سلامت در سال گذشته بوده است.

وی به برنامه‌های آتی این کمیسیون نیز اشاره کرد و گفت:‌ می‌توان از ظرفیت‌ دانشجویان در قالب تعامل بهره مند شد.

در این جمع سوالات متعددی از سوی دانشجویان مطرح شد. مساله موش های شهر تهران یکی از این موارد بود.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در این باره گفت: موش معضل جهانی است. موش های نیویورک برند شدند و تهدیدکننده سلامت هستند. برای حل معضل حیوانات موذی شهر سال گذشته در یک اقدامی ساماندهی موش ها را از حوزه ستادی شهرداری به حوزه عملیاتی واگذار کردیم که نتیجه بخش بوده است.

وی با اشاره به اینکه روش های مقابله با موش ها به روز شده است، تصریح کرد: با گرم شدن هوا نگرانی از افزایش مجدد تعداد موش های شهر وجود دارد امیدواریم اقدامات شهرداری مانع از افزایش تعداد موش ها شود البته قرار است بازدیدی از وضعیت موش های شهر در اواسط مردادماه از سطح شهر با حضور خبرنگاران داشته باشیم.

حافظی درباره سوالی مبنی بر چگونگی انتخاب شهردار، به دانشجویان  گفت: از دید کارشناسی نباید شهردار از چهره های سیاسی باشد زیرا انتخاب از هر جناحی حواشی دارد انتخاب شهردار باید بر اساس تجربه و دانش باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن