تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815436934




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زیارت و گردشگری محور توسعه خراسان رضوى است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: واحدی:
زیارت و گردشگری محور توسعه خراسان رضوى است

واحدي


شناسهٔ خبر: 2562005 یکشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۲
استانها > خراسان رضوی

مشهد-معاون هماهنگی امور زائران استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به شرایط و ظرفیت كلانشهر مشهد در زمینه جذب زائر و گردشگر باید طرح های عمرانی و توسعه ای استان بر محور زیارت و گردشگری متمرکز شود. به گزارش خبرنگار مهر، حسن واحدی شامگاه شنبه در نخستین جلسه شورای اداری در سال ۹۴ كه در محل استاندارى برگزار شد اظهار كرد: با توجه به شرایط و ظرفیت كلانشهر مشهد در زمینه جذب زائر و گردشگر باید محور توسعه استان بر امر زیارت و گردشگری به ویژه در طرح های عمرانی متمرکز شود.وی با بیان اینكه  توجه به زیارت آسان، ارزان و با کیفیت و نیز تکریم زائران برای افزایش ماندگاری زائر و ترویج فرهنگ رضوی و تثبیت این آن ضروری است افزود: در همین راستا تلاش شده تا با کار گروهی پنج هزار طرح عمرانی ملی و استانی را در دستور كار قرار داده و دنبال كنیم.

معاون هماهنگی امور زائران خراسان رضوی ادامه داد: باهمت و همكاری مدیران اجرایی در زمینه طرح های عمرانی كه سالانه یك هزار میلیارد تومان اعتبار دارد توانستیم آب، گاز و برق روستایی و شهری را بیش از ۹۰ درصد و در بعضی از موارد تا صد درصد تامین كنیم.

وی عنوان كرد: در حال حاضر بیش از ۵۰ درصد حمل و نقل و ۵۲ درصد اقامت كشور در خراسان رضوی انجام می شود که برگرفته از یک کار تیمی و گروهی توسط ستاد خدمات سفر با ظرفیت ۵ هزار نفر در استان می باشد.

واحدی بیان كرد: همچنین خراسان رضوی توانسته رتبه نخست ساخت مسکن مهر و کسب رتبه عالی را در بحث جذب صد در صدی اعتبارات استانی را در كشور به دست آورد.

وی تصریح كرد: یكی دیگر از اقدامات استانداری در سال گذشته تدوین و تهیه بسته ۳ ساله حاشیه شهر مشهد با مشارکت بخش خصوصی بوده است.وی ادامه داد: همچنین با همت و تلاش مشاروان و پیمانکاران  نقشه بافت فرسوده برای بیش از ۵۰ شهر استان نیز مصوب شده است.

وی در ارتباط با توسعه بخش روستایی خراسان رضوی گفت: یكی از مهمترین تحولاتی كه در این زمینه اتفاق افتاد حرکت ازعمران روستایی به توسعه روستایی بود كه امسال با رویكرد ارتقا سطح تولید و صنایع دستی در روستاها ۱۰۰ روستا به منظور اجرای این طرح انتخاب شدند.

وی اضافه كرد: در همین راستا ۷۰۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سینگین برای روستایان تدارك و در نظر گرفته شده و اقدامات ممیزی تمام راه های روستایی نیز انجام شد.

وی اشاره كرد: همچنین در ادامه طرح های توسعه عمرانی در شهر مشهد نیز مطالعات طرح جامعه ترافیک و مطالعات کامل خط دو و سه قطار شهری نیز به پایان رسید.

معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: برای رسیدن به اهداف عمرانی استان نیازمند مشارکت تمامی دستگاه های مدیریتی، متخصصین، دانشگاهیان و نیز تمامی کانون های علمی و تخصصی استان هستیم چرا كه آنها می توانند در تمام مراحل برنامه ریزی، پیگیری منابع مالی و اجرای پروژه های مالی نقش موثری ایفا كنند.

واحدی با اشاره به شرایط مالی و اعتباری خراسان رضوی توضیح داد: با توجه به كمبود منابع مالی دولتی ما نیازمند همدلی و همراهی تمامی دستگاه های اجرایی استان جهت استفاده از منابع مالی غیر دولتی در پیشبرد پروژه های عمرانی هستیم.

وی تاكید كرد: به همین منظور همراهی بانک های استان بهترین کمک به تامین منابع مالی غیر دولتی خواهد بود، منابع مالی که متعلق به مردم است و در اختیار بانک ها قرار دارد، اگر مساعدت و همراهی داشته باشند استفاده های شایان توجهی به وجود خواهد آمد. 









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن