تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):ما اهل بیت رسول خدا(ص) وسیله ارتباط خدا با مخلوقاتیم ما برگزیدگان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814669068




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عدم پیگیری درمان عامل اصلی تشدید سردردهای میگرنی است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
عدم پیگیری درمان عامل اصلی تشدید سردردهای میگرنی است
بسیاری از مبتلایان به سردردهای میگرنی اقدام خاصی جهت درمان خود و پیگیری آن صورت نمی‌دهند که همین موضوع عامل اصلی تشدید این سردرد است.


مهیار مهین شفیعی متخصص مغز و اعصاب در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران افزود: برخلاف اغلب سردردهای دیگر، سردردهای میگرنی معمولا در درمان ابتدایی هیچ علامت واضحی ندارند و با گذشت زمان و مایعات پزشک، می‌توان به علل احتمالی آن پی برد.


وی با بیان اینکه عوامل مختلفی می‌توانند در تشدید سردردهای میگرنی نقش داشته باشند، تأکید کرد: بسیاری از مبتلایان به سردردهای میگرنی اقدام خاصی جهت درمان خود و پیگیری آن صورت نمی‌دهند که همین موضوع عامل اصلی تشدید این سردرد است. 


مهین شفیعی گفت: موارد سردرد میگرنی در بین خانم‌های جوان بسیار قابل ملاحظه و بالا است و در سایر افراد این عارضه شیوع کمتری دارد.


وی یادآور شد: براساس شواهد موجود، سردردهای میگرنی معمولا در سنین 10 تا 30 بروز می‌کند و به تدریج تا 50 سالگی کمتر می‌شود. 


مهین شفیعی با اشاره به اینکه به محض مشاهده علائم میگرن باید به پزشک مراجعه کرد، اظهار داشت: درد ضربان دار یک طرف و یا دو طرفه در سر، تهوع و استفراغ، اختلالات بینایی و شنوایی، بی‌حس شدن و ضعف و همچنین سوزن سوزن شدن قسمت‌هایی از بدن، حساسیت و تشدید سردرد به دلیل نور، صدا و حرکت و حتی سرد شدن و کبودی دست و پاها از مهمترین علائم و عوارض سردردهای میگرنی است. 






انتهای پیام/





اخبار مرتبط

نور هراسی علامتی برای این بیماری‌ها
میگرن در سنین 15 تا 30 سال بیشترین شیوع را دارد
ابتلا به میگرن در زنان بیشتر است
میگرنی‌ها از خوردن این میوه پرهیز کنند
تلفن‌های همراه و آسیب‌های مخرب آن
بی توجهی به سردرد احتمال میگرن را 20 درصد افزایش می دهد
در این 2 مورد هورمون درمانی پیشگیری از پوکی استخوان توصیه می‌شود




۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۵:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن