تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر که خشنودی خدا را بطلبد هر چند به قیمت خشم مردم، خداوند او را از مردم بی نیاز م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813238631




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابوالحسن داودی: فیلم هندی از روی «رخ دیوانه» کپی کرده نه ما!


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین:
ابوالحسن داودی: فیلم هندی از روی «رخ دیوانه» کپی کرده نه ما!

تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 12:52 | شماره خبر : 1915111959858285409 تعداد بازدید: 7
پ پ









ابوالحسن داودی که این روزها فیلم «رخ دیوانه» را در حال اکران دارد‌، با ابراز تاسف از درج مطالبی درباره کپی بودن فیلمنامه این فیلم گفت: به نظر می‌رسد دوستانی که این شیطنت‌ها را انجام می‌دهند، کمی ناشی هستند.


این فیلمساز توضیح داد: شنیده‌ام در فضای مجازی مثل وایبر و یکی دو سایت شیطنت‌هایی انجام شده و اعلام کرده‌اند که سناریوی فیلم «رخ دیوانه» از روی یک فیلم هندی به نام «شیطان» که سال 2011 ساخته شده‌، کپی شده است.
داودی اضافه کرد: من خود این سایتها را ندیده‌ام اما شنیده‌ام که این شیطنت‌ها انجام شده است و به نظر می‌آید کسانی که این شیطنت‌ها را انجام می‌دهند، کمی ناشی هستند. زیرا پیش از این در مورد فیلم قبلی‌ام «تقاطع» نیز اعلام کردند که از روی فیلم crash کپی شده است. در حالی که فیلمنامه هر دو فیلم من هرکدام بیش از پنج سال قبل از ساختشان، نوشته شده بودند.
این کارگردان سینما تصریح کرد: فیلمنامه «رخ دیوانه» آبان ماه سال 87 پروانه ساخت گرفت که حدود اکتبر سال 2008 می‌شود و این فیلمنامه سه، چهار سال پیش از دریافت پروانه ساخت، نوشته شده بود.
او ادامه داد: بنابراین از دوستانی که این قدر تلاش‌گر هستند و به طور جدی مساله کپی فیلمنامه‌ها را پیگیری می‌کنند، می‌خواهم که این فیلم ساز هندی را به جرم سرقت از فیلم ما معرفی کنند! (ایسنا)


تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 12:52 | شماره خبر : 1915111959858285409 تعداد بازدید: 7





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن