تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نصيحت و خيرخواهى از حسود محال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805270588




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعطاي گواهينامه صنعت سبز با مشارکت يونيدو


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۰:۴۴ق.ظ)
اعطاي گواهينامه صنعت سبز با مشارکت يونيدو موج - در آستانه روز زمين پاک، 68 واحد صنعتي و خدماتي سبز با حضور معاون رييس جمهور و رييس سازمان حفاظت محيط زيست، وزير نفت، نماينده سازمان توسعه صنعتي ملل متحد، معاونان عمراني استانداري‌ها و جمعي از مديران و فعالان حوزه صنعت و نفت برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج،سعيد متصدي معاون سازمان حفاظت محيط زيست در اين مراسم با بيان اينکه واحدهاي صنعتي سبز بر اساس اصول علمي و آماري انتخاب شدند، افزود: شاخص‌هاي اصلي انتخاب واحدهاي صنعتي و خدماتي سبز بر اساس مديريت فاضلاب، مديريت آب، مواد زائد، آلودگي‌ها، شاخص‌هاي زيست محيطي ديگر مد نظر قرار گرفت.
وي با بيان اينکه در سالهاي گذشته فرآيند انتخاب صنايع سبز به شکل سنتي صورت مي‌گرفت، افزود: کليه دستور العمل هاي انتخاب صنعت سبز را اصلاح و نرم افزاري طراحي کرديم که با استفاده از اين نرم افزار صنايع سبز انتخاب شوند.
متصدي با اشاره به ثبت نام واحدهاي صنعتي و خدماتي از طريق سيستم مکانيزه و سايت سازمان حفاظت محيط زيست، افزود: مستندات ارائه شده کنترل و بر اساس اصول علمي و آماري واحدهاي صنعتي و خدماتي سبز انتخاب شدند.
متصدي با اشاره به اينکه همچنين گفت: از بين 302 واحد صنعتي و خدماتي که در سايت سازمان حفاظت محيط زيست ثبت نام کرده‌اند، تعداد 68 واحد در سه گروه واحدهاي برگزيده صنعتي و خدماتي سبز دريافت کننده لوح تنديس زرين، لوح تنديس سيمين و واحدهاي صنعتي و خدماتي قابل تقدير، انتخاب شده‌اند.
اعطاي گواهينامه‌هاي صنعت سبز با مشارکت يونيدو
معاون سازمان حفاظت محيط زيست با بيان اينکه بر اي اولين بار گواهي صنايع سبز با مشارکت ارگان بين المللي يونيدو به صنايع و واحدهاي خدماتي منتخب اهدا مي‌شود، گفت: يونيدو در خصوص تعيين شاخص‌ها و نظارت بر آن‌ها با اين سازمان همکاري کرده است تا بتوانيم رقابت پذيري با بازار جهاني را فعال کنيم.
تقدير از واحدهاي پالايشگاهي در همايش صنعت سبز
متصدي با تاکيد بر اينکه تلاش صنايع در حفظ محيط زيست و حس مسووليت واحدهاي صنعتي و خدماتي که داشته‌اند قابل تقدير است، اظهار داشت: در شانزدهمين همايش صنعت سبز از واحدهاي پالايشگاهي کشور به دليل فعاليت‌هاي تأثير گذار در توليد محصول سبز که منجر به بهبود کيفيت هوا در کلانشهرها و ارتقاي سطح سلامت شهروندان شده‌اند نيز تقدير مي‌شود.
وي با بيان اينکه بيشترين واحدهاي صنعتي که مورد تقدير قرار گرفتند در استان آذربايجان شرقي و بيشترين واحد خدماتي سبز در استان لرستان بودند، گفت: ادارات کل حفاظت محيط زيست استان اصفهان، البرز، تهران و مرکزي بعنوان ادارات کل برتر بيشترين همکاري را در فرآيند انتخاب صنعت سبز با دبيرخانه اين همايش داشته‌اند.
صنعت سبز فرصتي براي کاهش تغييرات آب و هوايي
اين گزارش مي‌افزايد، نماينده سازمان توسعه صنعتي ملل متحد (يونيدو) با بيان اينکه صنايع سبز عامل حفظ محيط زيست است گفت: اين صنايع، فرصت مناسبي براي کارآفريني، کاهش تغييرات آب و هوايي و توسعه و انتقال فناوري است.
آماديو با بيان اينکه صنعت سبز موقعيت بسيار مناسبي است براي حفظ محيط زيست در کشورها، در صورتي که سياست‌هاي مناسب نيز در اين رابطه به کار گرفته شود، افزود: علاوه بر بکارگيري سياست‌هاي مناسب، بايد نيروي وادارکننده اجراي اين سياست‌ها نيز وجود داشته باشد و بکارگيري اين سياست‌ها مقرون به صرفه بودن اين صنعت است.
وي در مورد استفاده از صنعت سبز تصريح کرد: زمانيکه در اين زمينه سرمايه گذاري مي‌شود، بايد مقدار هزينه و اينکه اين ميزان هزينه تا چه حد در کاهش تغييرات آب و هوايي مؤثر بوده است، مورد دقت و بررسي قرار گيرد.
تدوين پروژه حمايت از صنايع سبز با همکاري يونيدو و سازمان حفاظت محيط زيست
آماديو تصريح کرد: ايران در راه تدوين سياست‌هاي خود در رابطه با توسعه صنعت سبز با هدف کاهش تاثيرات تغييرات آب و هوايي، انگيزه براي بهينه سازي و رقابت را نيز ايجاد مي‌کند.
وي با بيان اينکه يکي از مواردي که موجب کاهش اثرات تغييرات آب و هوايي مي‌شود، اجراي مفاد پروتکل مونترال است که در حال اجرا است، گفت: پروژه اي مشترک ميان سازمان حفاظت محيط زيست و يونيدو در حال تعريف است که اين پروژه با هدف حمايت از صنعت سبز در ايران تعريف شده و سياست‌هاي آن در حال تدوين است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن