تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درهاى آسمان در اولين شب ماه رمضان گشوده مى‏شود و تا آخرين شب آن بسته نخواهد شد. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818864008




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گوشت بوفالو وارداتی سالم است


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
گوشت بوفالو وارداتی سالم است
گوشت بوفالو وارداتی سالم است معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور گفت: گوشت بوفالو وارداتی سالم است.


به گزارش فرهنگ نیوز ، مسعود هاشم‌زاده ظهر امروز در مراسم افتتاح دفتر اداره دامپزشکی استان البرز اظهار کرد: استان البرز دستاوردهای بسیار خوبی در حوزه دامپزشکی داشته و تولیدات این استان بخشی از نیاز کشور را تامین می‌کند.


وی تصریح کرد: حوزه دامپزشکی 3 وظیفه و 3 حوزه فعالیت مهم دارد که عبارت است از تولید، سلامت و حفظ محیط زیست که غفلت در هر یک از این بخش‌ها به جامعه آسیب جدی وارد می‌کند.

این مسئول بیان کرد: یکی از تلاش‌های ما کنترل بیماری‌های دامی به ویژه بیماری‌های مشترک بین انسان و حیوان است و با این کار هم تولید افزایش می‌یابد و هم سلامت جامعه تضمین می‌شود.

هاشم‌زاده افزود: در حوزه حفظ محیط زیست و چرخه‌ زیست محیطی وظائف مهمی بر عهده این سازمان قرار دارد و زمانی که کشور با محدودیت آب و حتی خاک روبه‌رو است، ما باید غذای سالم شهروندان را تامین کنیم که این وظیفه بسیار حساس و خطیر است.

وی تاکید کرد: اولویت اصلی ما ارتقاء خدمت‌رسانی در حد استانداردهای بین‌المللی و جهانی است و در این حوزه باید برنامه‌ریزی دقیق، کارشناسی شده و علمی داشته باشیم.

معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور همچنین در حاشیه این مراسم به موضوع ورود گوشت بوفالو به کشور اشاره کرد و گفت: هر نوع محصولی که با مهر سازمان دامپزشکی توزیع می‌شود، به طور قطع از چرخه پیچیده نظارتی عبور کرده است.

هاشم‌زاده بیان کرد: شایعات مبنی بر اینکه گوشت‌های وارداتی بهداشتی نبوده و سالم نیست و گوشت بوفالو وارد شده سلامت انسان را به خطر می‌اندازد، صحت ندارد.

هاشم‌زاده تاکید کرد: مردم مطمئن باشند که دامپزشکی وظائف نظارتی و علمی خود را انجام داده و باید به مهر تایید این سازمان اعتماد کنیم.

وی گفت: تمام فعالیت‌های نظارتی پیش و پس از کشتار توسط کارشناسان این اداره هم در مورد کالای داخلی و هم خارجی اعمال می‌شود و دراین مسیر بر ذبح اسلامی تاکید ویژه‌ای داریم.

منبع: فارس


94/1/31 - 14:13 - 2015-4-20 14:13:09





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن