تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):از نشانه های عالم ، نقد سخن و اندیشه خود و آگاهی از نظرات مختلف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799048971




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سیروس مقدم: از سریال‌های ترکیه‌ای بهره گرفتم


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: ساخت سریال اکشن کار من نیست
سیروس مقدم: از سریال‌های ترکیه‌ای بهره گرفتم

تاریخ انتشار : دوشنبه 31 فروردین 1394 ساعت 10:45 | شماره خبر : 1912541271732145510 تعداد بازدید: 7
پ پ









سیروس مقدم گفت: در سریال «میکائیل» به بهانه حضور قهرمان اصلی قصه (میکائیل) که پلیس هم هست، اتفاق‌ها به زندگی اجتماعی افراد هم کشیده می‌شوند.


«سیروس مقدم» که این روزها مشغول ساخت سریال «پایتخت4» برای ماه مبارک رمضان است و سریال پلیسی میکائیل را نیز روی آنتن شبکه یک دارد، درباره «پایتخت 4» گفت: به تازگی از سفر چین برگشتیم و قرار بر این است کل گروه در شیرگاه مازندران مستقر شویم و ضبط را از سر گیریم. وی درباره آخرین ساخته خود سریال «میکائیل» بیان کرد: ما در این سریال سعی داریم تا به مخاطب نشان دهیم علاوه بر اینکه پلیس در امنیت روانی مردم می‌تواند تاثیر گذار باشد، خود مردم هم در این موضوع دخیل هستند و به عبارتی سرنوشت خود را در دست دارند که باید از حق خود دفاع کنند.

مقدم افزود: تا به حال در ژانرهای مختلفی سریال ساخته‌ام و معتقدم ساخت سریال در ژانر اکشن جزو مدیوم کاری من نیست، اما در میکائیل به بهانه حضور قهرمان اصلی قصه (میکائیل) که پلیس هم هست، اتفاق‌ها به زندگی اجتماعی افراد هم کشیده می‌شوند. وی افزود: قصه میکائیل در حقیقت یک وسترن پلیسی است که پلیس آن به دنبال برقراری نظم و آرامش در شهر خود هست. کارگردان سریال «زیرهشت» درباره استفاده از لوکیشن‌های سریال در حال پخش خود گفت: همیشه سریال‌های جهانی را دنبال می‌کنم و در این مدت اخیر با دیدن سریال‌های ترکیه‌ای که اتفاقا در بین مردم ایران استقبال خوبی هم از آنها شده است به این نتیجه رسیدم که سازندگان آن سریال‌ها هم از این روش (استفاده از چند لوکیشن زیبا در کنار یکدیگر) استفاده کرده و بهترین و زیباترین لوکیشن‌های چند شهر را به هم وصل می‌کنند.

وی ادامه داد: وقتی توسط مونتاژ این فضاها در کنار یکدیگر قرار می‌گیرد، یک شهر زیبا را برای مخاطب به تصویر می‌کشد که در اصل هر قسمت از آن متعلق به یک شهر بوده که با مونتاژ به این شکل درآمده است. مخاطب ما از دیدن فضاهای تکراری خسته شده و نیاز به دیدن تصاویری جدید و بکر دارد. کارگردان سریال «دیوار» دلیل انتخاب فضای جنوب را این گونه بیان کرد: یکی از دلایل انتخاب فضای جنوب به این برمی‌گردد که در حقیقت آنجا زادگاه من است و به خوبی فضایش را می‌شناسم، جزیره خوب، دریا و بافت سنتی، دلفین‌ها و دره ستاره‌ها مجموعه‌ای بود که ما به آن احتیاج داشتیم و همگی در قشم به راحتی قابل دسترسی بود. وی افزود: ما در ساخت میکائیل تصاویر زیبایی از مناطقی چون قشم، تهران، لواسان،شمال کشور و ... را به هم وصل کردیم و شهری فرضی با نام شصت کیلومتر را ترسیم کردیم.مخاطب ما با یک جزیره خیالی روبروست که دریا و نخلستانش در قشم، ایستگاه قطار در بندرعباس و ایستگاه بین راهش در شمال ایران قرار دارد. باید بگویم تمام فضاهایی که به خشونت فضای قصه،جذابیت صخره، دریا و نخلستان برمی‌گردد در جنوب کشور و دیگر صحنه‌ها که شامل جذابیت‌های شهری چون شهربازی و ... می‌شود را در تهران ضبط کردیم.

مقدم در پایان درباره حضورش در شبکه نمایش خانگی نیز گفت: اگر فیلم نامه خوبی به دستم برسد حتی اگر متعلق به شبکه‌های روستایی هم باشد، اقدام به ساخت آن می‌کنم، اما اگر فیلم نامه بد سینمایی هم پیشنهاد شود حاضر به ساختش نیستم. تجربه هم نشان داده که موفقیت سازندگان در رسانه‌ای مثل تلویزیون خیلی بیشتر از هر رسانه دیگری است. (فارس) 296



تاریخ انتشار : دوشنبه 31 فروردین 1394 ساعت 10:45 | شماره خبر : 1912541271732145510 تعداد بازدید: 7





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن