تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804490107




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رونمایی از جدیدترین هوشمندهای بازار موبایل در CES 2010


واضح آرشیو وب فارسی:جی اس ام: رونمایی از جدیدترین هوشمندهای بازار موبایل در CES 201019/10/1388گروه خبری GSM: نمایشگاه CES- که هم‌اکنون در سومین روز برگزاری آن به سر می‌بریم- بستر و جولانگاهیی برای ابزارهای متعدد الکترونیکی بوِیژه گوشی‌های تلفن همراه است. کمپانی‌های مختلف تولیدکننده گوشی‌های تلفن همراه مانند موتورولا، Lenovo و پالم، از نمایشگاه CES امسال استفاده کرده و جدیدترین ابزارهای ارتباطی و گوشی‌های تلفن همراهشان را به جهان معرفی کرده‌اند. از جمله گوشی‌های تلفن همراهی تاکنون در این نمایشگاه به معرض نمایش در آمدند، عبارتند از Motorola Backflip، LG Lotus Elite، LG Rumor Touch،‌Palm Pre Plus  و Palm Pixi Plus و HTC Smart، LG GT540 و LG GW990.  دو گوشی Motorola Backflip  و LG GT540 از جمله هوشمندهای آندرویددار و LG GW990 گوشی لینوکس موبایل‌دار این مراسم به شمار می ‌آیند. در عین حال اچ‌تی‌‌سی با به نمایش گذاشتن HTC Smart در CES 2010 پلت‌فرمی جدید با نام BREW از کمپانی Qualcomm را به جهان معرفی کرده است.    LG GW990: صفحه‌نمایش 8/4 اینچ با رزولوشن 1020 x 480‌، پردازنده‌ 45nm Atom-core Pineview، HSDPA با سرعت 2/7 مگابیت بر ثانیه و HSUPA با سرعت 7/5 مگابیت بر ثانیه‌، سیستم‌عامل Linux-based Moblin، دوربین 5 مگاپیکسلی،‌ HD video و GPS از دیگر امکانات این گوشی است، باتری 1850 میلی‌آمپری. تاریخ احتمالی عرضه: اواخر 2010 میلادی. GT540 Swift: سیستم‌عامل آندروید، صفحه‌نمایش لمسی و مقاومتی با رزولوشن‌ 480×320 پیکسل، دوربین 3 مگاپیکسل دارای فوکوس اتوماتیک، برنامه مدیریت SNS است برای راحتی کار با سایت‌های Facebook، Twitter و Bebo، شبکه3G   با HSDPA، بلوتوث و Wi-Fi، GPS، دسترسی به Google Maps،Gmail و YouTube، پشتیبانی از فایل‌های ویدئویی یا فرمت‌های DivX و WMV، رابط کاربری Motion برای پلیر، پشتیبانی از کارت حافظه microSD با حداکثر ظرفیت 32 گیگابایت. تاریخ عرضه: آوریل 2010.                   

    

                                     LG GT540                                         LG GW990 Motorola Backflip: صفحه‌کلید QWERTY، صفحه‌نمایش تمام‌لمسی1/3 اینچی با رزولوشن HVGA ، سیستم‌عامل آندروید 5/1 با رابط کاربری شبیه MOTOBLUR، پردازنده 528 مگاهرتزی کوالکوم MSM7200A، RAM 256 مگابایتی‌، حافظه داخلی 2  با قابلیت ارتقاء توسط کارت حافظه microSD‌، پشتیبانی از سه باند 3G با HSDPA با سرعت 2/7 مگابیت بر ثانیه و 4 باند  GSM/GPRS/EDGE، دوربین 5 مگاپیکسل با فوکوس اتوماتیک، سوکت صوتی 5/3 میلیمتری، بلوتوث، USB، GPS و Wi-Fi، قابلیت جدیدی با نام BACKTRACK (یک پنل لمسی پشت صفحه نمایش قرار داده شده است که با آن می‌توان صفحات وب، پیام‌ها، ایمیل‌ها و اخبار را  بدون لمس کردن صفحه نمایش مرور کرد.)، تاریخ عرضه: سه ماهه اول 2010‌. HTC Smart: پلت‌فرم Brew، اینترفیس Sense از پیش نصب‌، پردازنده 300 مگاهرتزی، حافظه RAM 256 مگابایتی، صفحه‌نمایش 8/2 اینچ با کیفیت QVGA، پشتیبانی از 4 باند GSM/GPRS/EDGE و امکان رومینگ بین‌الملل، شبکه 3G با 3.6 Mbps ، قابلیت اتصال بلوتوث و USB، سوکت صوتی 5/3 میلی‌متری، دوربین 3 مگاپیکسل با فوکوس اتوماتیک، کارت حافظه microSD.                      

   

                      HTC Smart                         Palm Pre Plus & Palm Pixi Plus                     

  

                                   LG Rumor Touch                                LG Lotus Elite          





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جی اس ام]
[مشاهده در: www.gsm.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن