تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814652859




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مجموعه لوازم‌جانبی لوکس برای اشراف‌زاده‌های ورتو


واضح آرشیو وب فارسی:جی اس ام: مجموعه لوازم‌جانبی لوکس برای اشراف‌زاده‌های ورتو 30/09/1388گروه خبری GSM: کمپانی بریتانیایی ورتو(Vertu) به منظور غنی‌سازی سری گوشی‌های تلفن همراه اشرافی و گران‌قیمت خود مجموعه‌ای از لوازم جانبی مخصوص تلفن همراه را ارائه داده است. این مجموعه با عنوان Vertu V Collection شامل یک عدد خودکار از نوع‌Ballpoint، یک کارت‌خوان حافظه و یک هدست بلوتو‌ث‌دار است که لوگوی ورتو روی هر سه آنها به چشم می‌خورد. علاوه بر این نشان تجاری این برند نیز با رنگ مشکی و نقره‌ای روی هر یک درج شده است.  قلم Ballpoint Pen مجموعه فوق دارای نوک سرامیکی با سبکی تجملی است که پش از اینکه جوهر آن به طور کامل خشک شود، می‌توان با آن تا 10 کیلومتر مطلب نوشت.                         

  کارت‌خوان حافظه  موجود در این مجموعه، واحدی قابل‌ارتقاء است که می‌تواند تصاویر، موزیک و سایر فایل‌های مدیا را از کارت حافظه گوشی‌های ورتو بخواند. هدست مجهز به بلوتوث مجموعه V Collection  ورتو نیز نقش مروارید گرانبهای این مجموعه را بازی می‌کند و دارای قسمت‌های توگوشی‌ای است که بواسطه برخورداری از مکانیزمی تاشو، استفاده از آنها بسیار ساده و آسان است.   قیمت قلم، کارت‌خوان و هدست یاد شده به ترتیب 330، 490 و 730 دلار است. این سه محصول هم به لحاظ قیمت و هم امکانات با تلفن‌های همراه لوکس و تجملی ورتو سازگاری کامل دارند.  





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جی اس ام]
[مشاهده در: www.gsm.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 393]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن